Alla inlägg den 20 oktober 2017

Av ItsOnlymee ! - 20 oktober 2017 10:33

Det har hunnit blivit kallt ute. Imorse var det +1 grad. Snart dags att ta fram mössa och vinterjacka. 

Försöker komma ihåg vad jag gjorde för 1 år sedan. Kommer ihåg att vi var på kryssning i Oktober och på Halloweenfest. Jag var mycket hos mamma på sjukhuset också. Mellan den typ den 15 Okt till 7 Nov åkte hon fram och tillbaka in på sjukhuset. Läkarna visst inte vad felet rikigt var. Dom ställtde olika diagnoser och gav antibiotika. Hade dom vetat var det egntligen var så hade dom kunnat behandla henne med andra mediciner. Hon hade aldrig överlevt ändå men vi hade kunnat fått ett sista farväl. Hon gick hastigt bort. 

Jag är glad att jag har så bra människor runt om kring mig. Är så tacksam att jag har en sådan underbar moster, som verkligen har hjälpt oss igenom det här. Utan henne hade vi aldrig klarat det. 


Kan inte förstå att det snart gått 1 år sen du gick bort. Du fattas mig mamma   

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards