Alla inlägg den 30 januari 2018

Av ItsOnlymee ! - 30 januari 2018 15:12

Snart är Januari slut och vi rullar vidare mot Februari. Snön har kommit igen och nu ligger det som ett vitt täcke. Fint men längtar till sommaren, till våren när alla blad slår ut och solen och värmen kommer. 

Ser att jag inte bloggat sen jul. Nyårsafton firade vi hemma hos med en lite nyårsfest. Vi blev ca 13 personer kanske. 

1 januari slutade vi röka och äta sötsaker. Det går rikigt bra dock har jag rökt 1 gång. Min syster fyllde år så vi var där och drack då blev det till att man tog någon cigg. Men tycker inte det har vart så svårt att sluta röka, snarare svårare at inte äta onyttigheter. Men har sagt till mig själv att jag ska få äta en semla när semeldagen i Februari. 


Nu ska jag dricka lite kaffe sen vika tvätt. Efter de blir det till att pulsa ut i snön med 4 hundar. =)



Tiden går så fort, förstår inte att du inte lever med oss längre. Frågan är om man aldrig kommer acceptera  eller förstå verkligheten.     


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards