Alla inlägg den 24 april 2018

Av ItsOnlymee ! - 24 april 2018 17:51

Ledighet. 

Fördelen med stället jag jobbar på är att var fjärde vecka är jag långledig. Ledig i en heeel vecka. 

Arbetsinterjuven förra veckan tror jag gick bra. Har inte hört något i från dom men mina referenser jag hade lämnat har dom ring i alla fall, så nu får vi se vad som händer.


Idag är det tisdag och det regnar. Va ut med taco förut och kasta lite boll. Han älskar verkligen att vara ute. 

Har varit med min moster nere på stan en sväng tidigare i dag, var bland annat inne på IN&Finn, köpte en vas och en glaskupol man hänger i fönstret så kan man ha ett ljus eller en lite växt i. Det blir nog bra när den kommer upp.


Tänkte här någon dag i veckan att jag ska ta och åka till kyrkogården. Kasta bort lite gamla blommor och köpa nya och sätta dit. Fint nu när det börjar bli varmt och sol.


  



Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards