Alla inlägg den 24 september 2018

Av ItsOnlymee ! - 24 september 2018 17:07

Tänk att det snart är Oktober. I morse när jag åkte till jobbet en sisådär klockan 6 så var det bara 3 grader ute. Fast o andra sidan så kan jag tycka det är charmigt när hösten börja komma och man vet att vintern inte är långt borta. Längtar tills jag får ta fram vinterjackan och mössan 😂 dock hatar jag att skrapa bilrutor, kunde tycka det var kul när jag var yngre och fick skrapa pappas bilrutor men det vände ganska fort när jag själv fick körkort..

Idag har jag jobbat på mitt nya jobb i 2 veckor, det är roligt och så men det känns som att jag är outnyttjad, förstå mig rätt. Jag vill att dom ska ha användning för mig och inte bara ge mig några pass hit och dit. Det känns som att dom inte har tillräckligt med arbete för oss som dom har anställt. Vi är över 50 st så jag förstår om dom inte har ställen till oss men det skulle dom ha tänkt på innan dom anställde så många på samma gång.. Äsch det blir väl bra någon gång, alltid ska man ha något att klaga på, jag får vara glad att jag har ett arbete att gå till idagens samhälle. Jag har också sökt till komvux, jag måste plugga upp min Matte så jag kan söka mig vidare och komma någonstans i livet.

Nu ska jag laga lite mat. Kyckling, ris och kurrysås ✌🏼👌🏽


💕

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards