Alla inlägg den 17 november 2018

Av ItsOnlymee ! - 17 november 2018 20:23

Oj. Såg att det går över en månad sedan jag sist skrev något, tiden bara springer förbi ibland och livet knallar på som vanligt. Det har redan hunnit bli 17 November. Sitter just nu hemma i soffan och kollar på någon film som går på tvn, det är mest i bakgrunden som den går, S ligger på soffan och kollar i telefonen och jag har beslutsångest om jag ska orka dra i väg till maxi och handla något gott att äta, inte i matväg utan mer något snacks.

På Torsdag åker vi till Finland över helgen, ska hälsa på S syster med familj. Det ska bli trevligt. Skönt att komma bort ett tag och få bo på hotell är inget vi brukar göra så.

I onsdags så var det dags för att bli klippt och sagt i gjort så var det klart 💆. 

Nej ju åker jag och kollar om jag hittar någe roligt o handla..



Den 6 november var det 2 år sedan mamma dog. Jag vet att jag skriver det i varje gång men tiden gååår så fort. Kan inte förstå att det gått 2 år sedan jag sist fick höra hennes röst. Älskade mamma saknar dig så det gör ont ❤️

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards