Alla inlägg den 21 november 2020

Av ItsOnlymee ! - 21 november 2020 22:16

Jag som hade en plan. Känns som hela världen är i mot att jag fyller 30år den 30/11. Nej men som sagt har tänkt och planerat den dagen hur länge som helst, alltså år. Jag skulle hyra en lokal och bjuda in massa släkt och vänner. Tänkte ha en fantastisk dag men massa mat, roliga lekar och partaj. Men NEJ! Då skulle Corona sätta fart och vända upp och ner på hela världen. Alltså jag hoppas ni förstår att jag är fullt medveten om att alla lider och mår dåligt pgr av covid19, många drömmar och et.c som går i stupet. Men jag blir så besviken. Nu blir det liksom knappt ett firande. Jag har 8 syskon och 7 syskonbarn. Det blir för många att bjuda om jag ska bjuda alla i dessa tider. Har dragit ner på antalet gäster så nu blir det bara Svärmor, pappa och min moster som kommer. Aja man ska inte gräva ner sig i det, vi är friska och har Klarat oss den dessa sjukdomar.
Pepparpeppar ta i Trä.

Tänk att detta år snart är över. Helt galet vad fort åren går. Det var en dam som sa till mig på jobbt att desto äldre du blir desto forta går åren.


När jag var ute med hunden här om veckan. Det var så himla fint när solen sken.

Bilden är tagen med min IPhone 11 PRO Max. BÄSTA kameran 🙏🏽    



♥️

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards