Alla inlägg under augusti 2008

Av ItsOnlymee ! - 29 augusti 2008 20:55

Japps skit gott va det :) hehe

min bror bjöd på mamma o mig på kräfskiva skit kul o gott :) hehe 

sitter inne hos Robin nu och dricker lite , alla är hör skit kul fan :) hehe aja 

men så är det :) nu ska jag ut på ballen :) haha !:P


Men hare bra 


Puss!



<3



/// Ronjha ! 

Av ItsOnlymee ! - 21 augusti 2008 23:46

Hejhej siter uppe med kusinerna , o kollar på sex and the city , klockan är ganska mycket o ja ska till skolan i morgon , men men börjar 10 o sluter 12 ,så sskköööönt !!:) hehe

hmm i dag har jag varit i skolan , började ju bra :P nee haha var skit hungrig och alla tjatade på mig och jag varit irretierad,aja men sen var jag glad när jag fick äta mat,:) hehe

men men såäre, nu ska jag kolla klart på sex and the city sen sova , men men vi hörs


Puss !



<3



/// Ronjha !

Av ItsOnlymee ! - 16 augusti 2008 23:44

hejhej ! i dag ska man festa med nathalie och jessika :) roligt roligt :) hehe ska ner på stan senare,dom kommer snart hehe


Har nyss städat klart mitt rum :) hehe så fint :)


hehe aja men nu ska jag göra mig i ordning :)


Puss!



<3



// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 12 augusti 2008 23:42

Grattis min 2 åriga systerdotter:) japps i dag fyllde hon år :) hon börjar bli en stor flicka !:)

Har inte gjort så mycket idag, skolan börjar snart :/ usch men de ska bli roligt !:) aja nu ska jag kolla tv:)


Puss


<3


// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 10 augusti 2008 23:45

Ja , idag så har jag lämnat tillbaka hundan som jag då har varit hundvakt åt i en vecka. Lite ledsen är man, för han och jag kom väldigt bra överens, och vi vart bästa kompisar. det som var lite konstigt var att jag kunde prata med honom och han sa inget till någon :P hehe

Han gjode allt jag gjorde, jag gick på toan då satt han utanför och väntade på att jag skulle bli klar, om jag gick in till min bror satt han och ylade, hehe han kunde inte följa med in till min bror för han har katt...hehe

Han sov i samma säng som mig och fick ligga i soffan som han då inte fick göra hemma hos sig .. hehe man ska väl skämma bort djuren !?!? :P

Jag kommer ju sakna honom, jag kommer ju inte se han varje dag som jag har gjort ! 

Men hoppas att jag får och kommer vara hundvak åt han fler gånger, för en sådan hund som han får man leta efter , haha alla älskade honom :) MenMen sånt är väl livet !


Nu ska jag försöka sova om det gå , det är ju lite tomt !!!


Sov gott alla !!: ) 



Älskar dig ! <3




// Ronjha !



Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards