Alla inlägg under januari 2009

Av ItsOnlymee ! - 28 januari 2009 12:56

Hejsan!




Jaha sitter i skolan . har svenska vad annars??

Alexandra vart har du tagit vägen? Du har inte varit i skolan på länge!

Ialla fall så ska jag vara hemma idag (:

Pappa ska jobba då kan jag lika gärna vara hemma :D

Nu måste jag bråka med nathalie !



See you soon !







Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 25 januari 2009 12:57

Hejsan!




Japp nu säger jag hej då ett tag ska "bo" hos min pappa från i dag tills på Torsdag.. inte för jag blogga mycket nu heller men nu vet ni i alla fall.. :)


Bloggar väl lite i skolan och så men men ...

Ska göra mig klar för att åka.. :)



Vi syns !




Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 24 januari 2009 00:39

Hejsan!





Ja i dag i skolan på teorin så gick vi igenom hur mycket man kunde ha i promille efter en dags festande, trodde inte det var så mycket men tydligen så var de så..

Hittade detta på ekuriren.se

Och kolla det är därför man inte ska köra bil dagen efter :)





Körde med 1,58 promille i blodetDen 59-åriga kvinnan från Sörmland körde över en vägarbetares fot utan att hon märkte det. Dagen innan hade hon druckit öl och drinkar, och trots att klockan var runt nio morgonen efter hade kvinnan 1,58 promille i blodet. 

Den 59-åriga kvinnan var på väg till sitt arbete den 10 november förra året, när hon skulle passera en asfaltsbeläggningsplats. Hon körde inte fort, men råkade köra över en vägarbetares ena fot. Kvinnan körde vidare utan att märka olyckan.
Brottet rubriceras som grovt, dels på grund av den höga alkoholkoncentrationen och dels för den fara för trafiksäkerheten som kvinnan utgjorde under sin onyktra färd. Hon döms för grovt rattfylleri.

Kvinnan är av olika orsaker inte lämplig för samhällstjänst, så i stället blir straffet fängelse i en månad.






Syns i morgon!

God Natt!






Puss!

<3

/// Ronjha





Av ItsOnlymee ! - 23 januari 2009 14:54

Heejsan!




Sitter i skolan och har Trafikteori, Boring!

Idag var vi nera i resturangen och lagade Mat :D

Roligt !

Nu ska jag kolla på film :O orka !

Vill hem och sova!!!!!!





See you soon!







Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 22 januari 2009 19:33

Hejsan !





Jaha i dag var jag hemma från skolan, somnade inte förns vid 4 i morse och skulle upp vid 7 , men jag orkade inte de .. :/

Men i morgon blir det skolan , först laga mat sen ha trafiktiorin med nathalie .. :D


Ihelgen vet jag inte vad som vänta har inge planerat.. :)

Får se..

Imorgon ska jag ner till banken och sen gå och shoppa lite hade jag tänkt :)



Nu ska jag röka !



See You Soon!








Puss!

<3

/// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 19 januari 2009 16:52

Heejsan igen!





JaAaAaA..

Jag vill ha löshår nu!!!!!!!!!


Jag vill, jag vill , jag vill ha!

Haha !

Så himla fint med löshår men et ska sitta fast på riktigt asså inte med clips.. :)





Puss!

<3

/// Ronjha 

Av ItsOnlymee ! - 19 januari 2009 16:42

Heeej!




Länge sen ju!


Jag vet att jag är lite dålig på att blogga och jag vet inte riktigt varför det är så..

Men i alla fall lovar att det ska bli ändring..

Hör ni den nu Alexadra och Mamma som klagat på att jag inte har bloggat på "Länge"

Haha!

Men i alla fall så i dag har jag varit i skolan.. träffade nathalie och det var skitkul :D

Sen typ drygat med några och så men palla bry sig.. :)

Sen har det inte hänt så mycket...

Förutom att vi planerade en fest den 30 januari , jessika fyllar 18 så vi ska gå ut ..:)

Bästa ju att festa med!




Nu ska jag kolla runt lite på internet .. :D




See you soon!




Puss!

<3

/// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 17 januari 2009 04:10

heeej!              



Jaha fest i dag :)
Allt har varit toppen :D
Alla var glad och vi har haft skit roligt...
Roliga personer att snacka med :D
Kvällen vart lyckad


Förutom att en person gjorde så festen spårade ut nu i kväll..
Är du  avundsjuk på mig och min bara för vi har ett bra "Förhållande" till varandra??
Bara För du inte har det kanske så behöver inte alla ha de...!
 
Säger bara de, alkoholen tar över ..
Tragiskt men sant!


Och fick reda på en annan sak, att min lille bror håller på med något skumt .. :/ Undrar om det stämmer , hoppas inte de!!

Nu ska jag kolla på andra avenyn och stilla tankarna på något annat :)



See You Later!



Puss!
<3
/// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards