Alla inlägg under november 2008

Av ItsOnlymee ! - 30 november 2008 20:38

Heeej!


Ja jag vill tacka alla som har varit med både i går och i dag :D

Och tack Ella för mina fina rumpdansare!

Nu ska jag bada !

Syns sen :D



Puss!











<3








///////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 30 november 2008 17:54

Hello!


Ja nu har alla gästerna gått hem till sig och vi ska äta korv och bröd :D

Mina Tårtor vart Väl Godkända av mormor :)

Har fått pengar och lite smått och gott :D

Det har varit trevlig, synd bara att inte Sandra,Liza,Lina,Michan och dom inte kunde komma men vi får fika en annan dag :D

Nu ska jag äta bloggar senare :D




Puss!






<3








/////////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 30 november 2008 12:25

hello!


Japps nu ska jag börja att göra tårtorna :)

Hoppas dom blir bra men jag lovar inte att dom blir det, men skit samma dom ska ju ändå tuggas och sväljas så !

HAha


Läger upp bilder på mina tårtor sen + ifrån kalaset :D




Puss!






<3





///////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 30 november 2008 10:19

Hejsan!



Hahaha!



Jag må hon leva HURRRAA!


Godmorgon alla !

Vaknade nyss och kom inte på vilken dag det var förns man kviknade till , då kom jag kom att jag fyller 18 i dag :)

Kalas och lite sånt blir det , kommer så mycket barn så jag hade tänkt ha Prinsesskalas men orkade inte de :)

Nu måste jag sätta i gå men att städa mitt rum och dammsuga hemmet !

Skriver senare :)


Puss!





<3
















////////////////////////////////   Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 29 november 2008 23:26

Heeeeeeej!




JAA! Fy fan vad det har varit trevlig i kväll:D

Det borde man göra oftare :D

Kom nyss hem iallafall :D

Vi kom dit vid halv 8 och gick vid halv 10 :D

Men det är ett bra teckan på att man har ätit gott i allafall är mätt som en ko :) hehe

Åkte till mamma jobb förut efter maten och

Imorgon blir det kalas typ 25-30 pers kommer hem till oss, dert är mina alla syskon och dersa barn , sen kusiner och moster, morbröder och deras respektive , ja just de jag får ju inte glömma min Broder och han Flickvän... !

Jag ska göra Prinsesstårta :Dhaha

Får se hur det går men hoppas på det bästa (:

Kommer inte kunna sova i natt haha det är samma sak varje år , är som ett litet barn på julafton :)

Nu ska jag spela lite super mario :D

Men jag bloggar innan jag går och lägger mig , eller i morgon :D



S0V G0TT Mina Älskade läsare om vi inte syns mera i dag!!


 


Varmrätt! 




Efterrätt!

Puss!




<3





////////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 29 november 2008 18:01

Pece!


Jappsan snart bär det av ... har klätt mig, men inte i dom kläderna jag hade tänkt mig , istället för ett bars svarta finbyxor vart det svarta leggings, och istället för min gråa polotröja vart det en "Gamal" Mörblå tröja :)

Och sist men inte min , en av mina fina presenter jag fick av jenny , ett hjärthalsband :D

TAACCK!

Bloggar mera sedan när vi kommit hem och kanske eventuellt några bilder ploppar upp här !



Puss!




<3




///////////////// Ronjha! 

Av ItsOnlymee ! - 29 november 2008 16:21

Hello!



Har precis blivit klar med håret och har klätt på mig , håret vart bra tror jag det har inte torkat så mycket så man ser inte slingorna men det gör man när det är tortt ..!

Idag ska vi Becker´s ut och äta... :)

Det ska Fan bli trevligt :)

har aldrig varit ute och ätit på likosm en "fin" resturang så det ska bli spännande :D

Nu ska jag åka och handla tårtsaker tills i morgon med nulle... hoppas tårtorna blir smarriga..:D


Undrar hur jag ska ha håret idag då, blir väl den varnliga frisyren tror jag , och vad ska man ha på sig?? joo ett par svarta finbyxor och min nya kavaj :D

Nu ska jag dra :D


Hörs sen !



Puss!





<3





/////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 29 november 2008 14:02

Hejsan !



Nu sitter man och har kastat i hårfärgen i håret och ska snart skölja ut det :D

Hoppas att det blir bra!

Ingen kan följa med till hemköp , men jag bli piss , för det är tydligen bara jag som ska följa med över allt och passa upp på alla !!

Nu Menar jag inte Er 2 utan alla andra !

Men så har det alltid varit !

Nu ska jag strax skölja ur färgen men innan det ska jag spela super mario en eller 6 gånger innan :D



Puss!





<3




/////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards