Alla inlägg under april 2009

Av ItsOnlymee ! - 29 april 2009 20:42

Hejsan!




Japps dagen blev bra till slut.. Tack vare Mamma O Moster..!
Jag och mamma har varit på valpkurs med Taco och det gick jättre bra : )

Sen kom moster o hämtade oss och då Berättade jag vilken Hemsk dag jag haft och så där ... Så jag fick 100 kr av henne : ) Tack snälla Moster Så ska till TP i morgon o kolla om en klänning finns!! :D

Hoppas den gör det... :)

Nu ska jag bada !



Älskar Er Moster O Mamma!!!!!








Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 29 april 2009 15:42

Hejsan!




Mitt liv ser ut som varnligt ... Inget nytt som hänt i det fucking trista livet..!

Usch !!






Kiss<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 23 april 2009 22:16

Hejsan!




Började klockan 12 i dag och slutade klockan 7 ... Tycker det har varit skönt att vara i skolan i dag .. Hade hanledarträff  idag och vi bjöd på mat och sånt :D

Hade varit roligar om alla i klassen kunde vara där för vi var bara 6 st.. : /

Ialla fall så hade jag jätte trevligt  :D

Ledig i morgon för 3:orna har nationella prov att göra så vi 2:or kan inte vara i resturangen själva..  (: Sköööönt!

Nu ska jag gå upp till emma och kolla vad hon gör hade jag tänkt : )

Syns!





Kiss! <3//// Ronyah




Av ItsOnlymee ! - 21 april 2009 20:45

Hejsan!




Japps i morgon är det skola.. :)

Ska blir trevligt att få träffa mupparna ... : ) Hoppas bara A kommer :)

Längtar tills den 25 :) fpr mina pengar då... så behöver man inte känna sig fattig..! :P

Haha.. :)

Hunden har blivit galen.. Han är helt Konstig ... idag fick han nått fnatt och börja bita överallt...Han har bitit sönder mammas händer när hon försökte klappa han ... Han har bitit sönder mina strumpor ...

Ja hoppas han växer upp snart :p haha!

:)




Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch ...

Vi hörs!








KIss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 20 april 2009 06:28

Hejsan!



Mamma jobbade i natt så jag var tvungen att gå upp med taco ... : / inte så där jätte kul när man börjar 9...! :D trodde jag kunde få sova till i alla fall halv 8 men nej då .... klockan 6 skulle vi gå upp ...!

Nu är jag fan jväligt trött och skulle vilja gå och lägga mig igen men det är ju bara onödigt att lura kroppen igen..!

Skola i dag som gäller :/ inte direkt kul men men funkar väl!




Syns!!









Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 19 april 2009 10:24

Hejsan!




Jag har faktiskt inte orkar blogga på ett tag ... Vet inte riktigt vad jag ska skriva om .. : /

Ialla fall så var man ute i fredags och det var super kul..Tack så mycket ..

Sen i går tog man det lugnt och var bara hemma och slappade... :)

Idag vaknade jag nyss så har inte hunnit att göra så mycket ..!

Nu ska jag snart gå ut med Taco ...

Sýns någon annan dag Hoppas jag ..!! :D






Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2009 14:10

Hejsan!




Jaha sitter i ärla hos min ena syster Anna..

Sitter och dricker lite kaffe och fikar lite..:)

Var i skolan i dag, hade Antivåldsdag i skolan..:D

Roligt roligt :D


Haha men vi ska åka nu skriver sen när jag komer hem :D




Kiss!<3 //// Ronyha!

Av ItsOnlymee ! - 16 april 2009 07:19

Hejsan!




Är aaaas trött.... Var tvungen att gå upp med Taco för han ska ut och pissa klockan typ 7 eller om inte tidigare men men ....

Är så fucking trött, sen ska man sitta i skolan från 09.30 tills klockan 17.00 i dag och det kan dom typ glömma ..!

Går hem klockan 10 :P haha nej då skoja bara !


Nu ska jag ge hunden mat sen lägga mig på soffan ... : )

Skriver sen !







Kiss!<3 //// Ronyah!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards