Alla inlägg under december 2010

Av ItsOnlymee ! - 12 december 2010 15:01

Hejsan .. !!

Idag är det tredje advent redan liksom .. Tycker det har gått alldeles för fort fram.. Om 2 veckor har julafton redan varit .. :(:P

Men men i går så var jag, Bella, Robin och Ella ute en sväng på krogen, hade skit roligt faktiskt .. Tack var en toppen kväll :)


Idag vet jag inte vad som händer, eventuellt ska jag sova hos Bella men jag vet inte ännu , fårla se vad som händer och fötter :D Haha

Nu blir det till att äta lite mat och kanske kasta sig på soffan en stund :)



Där fick jag dig allt !!!



See you ! :)

Av ItsOnlymee ! - 10 december 2010 22:33

Hej .. Sitter här i köket och kom på att jag glömde blogga i går ..

Hände inte så mycket igår, var på stan och skrev in mig på arbetsförmedlingen, efter det gick jag och Ella och tog en liten fika på stan, åkte efter det och handlade med pappa, sen så gjorde jag inte så mycket :)

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och tvättat lite :) ska strax gå ut med taco sedan hoppa in i badet.. Är så himla kallt, tror ärligt talat jag fryser ihjäl annars .. :P



Väx upp och bli vuxen någon gång människa !! Tycker så synd om dom andra runt om kring dig !!!



See you !


Av ItsOnlymee ! - 8 december 2010 23:43

Skulle bara skriva god natt :)

Emma kommer över vid 9 så vi satte oss och kolla på Grey´s.. Alltid lika trevligt :)


Nu blir det till att sova så jag orkar upp i morgon .. Ska träffa Ella på stan efter hon slutat så ska jag gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig :P Vet att jag skulle ha gjort de när jag slutade skolan i somras men vad fan ?! Den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge :P


God Natt ! :)




Av ItsOnlymee ! - 8 december 2010 18:51

Hej Hopp ..


Kom in för en stund sen, var ute med hunden .. Det är verkligen kallt ute men om man inte behöver gå ut så är det ju fint att kolla på snön när den ligger så glänsande utanför =) Bara man slipper gå ut i de :P


Sitter och dricker lite kaffe och väntar på att Emmis kommer förbi en sväng :) Alltid lika trevligt ..

Har bestämmt mig för att det blir en tidig kväll .. Som jag sa till min mamma idag , jag orkar inte vara trött hela jävla tiden .. Fattar inte varför jag är trött .. Kanske beror det på detta väder ?? Men har sakt att från i morgon blir det ändring på de .. Ska vara pigg som en nötkärna i morgon :D


Gör nått åt saken istället för att klaga ! Du kan alltid förbättra det !!!


See you !!

Av ItsOnlymee ! - 8 december 2010 14:29

Hej ...


Grattis till Sabina som tog sitt körkort idag :D

Har varit ute och åkte lite med henne, drog till jesper´s jobb sen vidare till ekängen och handlade =)

Blir till att ta det lungt i dag och bara vara, kanske trippar över till Emma sen =)

Blev till att dricka lite vin i går :) Hade väldigt trevligt ;)

Tack Emma för en TREVLIG kväll i går :)


Säger ingenting har jag ingenting sakt ;)



See you !

Av ItsOnlymee ! - 7 december 2010 14:10

HejHopp ..

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket , pappa och minna kom över en stund på en kopp kaffe, sen så gick jag ut med taco =)

Kanske ska över till Emma senare och sjunga lite singstar och dricka lite men vet inte ännu, tänker på min lilla hund .. Han kanske inte klarar sig utan sin ena matte :P HAHAH

I går när vi hämtade han från veterinären så var han så ledsen :/ Han bara låg på golvet och typ grät:( Tyckte så synd om han men idag mår han mycket, mycket bättre vilket är posetivt =)



Usch säger jag bara !! En viss person i eskilstuna tror hon kan hålla på som hon gör och bara kräva massa saker men inte ge något tillbaka .. !! Varför är människor så egoistiska??? I detta sammanhang så är dom 2 om saken så !!

Var bara tvungen att skriva det, känner att jag blir så arg på henne ... !!!

Bästa är ju att inte lägga sig i men det är ju svårt när man ser att hon gör illa någon annan !!!!



See you later !


=)

Av ItsOnlymee ! - 6 december 2010 13:48

Hejsan ..

Nu har vi varit o lämnat våran lilla vovve till veterinären, men det är inget allvarligt som hänt utan han ska kastreras .. =)

Sen så har vi varit hos min Morfar som jag då inte har träffat på typ 7 år om inte mer, var ett tag sen i alla fall ..

Sen nu sitter jag här hemma och håller på att frysa sönder tycker det är lite små kyligt sådär .. :P


Men tror jag ska kasta mig på soffan och kolla på lite tv och kanske slumra en stund :P Haha

See you later :)


Av ItsOnlymee ! - 5 december 2010 14:44

Kom ju på att det är Andra advent idag också .. :)

Hade faktiskt glömt bort att det var de idag ..

Nej nu måste man ut i det snöiga vädret .. :/ Vilket jag inte vill men måste ju ut med hunden :)


See you :)

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards