Alla inlägg under januari 2010

Av ItsOnlymee ! - 18 januari 2010 17:57

Haha hejsan!



Ja satt på facbook och kom på att jag inte har bloggat på ett tag :P..

Idag var jag hemma hos Karro och tog en fika innan jag möte bellsan på stan ..

Gick och solade efter, så jäkla skönt att sola .. Vill verkligen att det ska bli sommar nu :D Man mår ju mycket bättre av sol än snö ... Men snö är också skönt i bland :P



Ska starx ut med taco men blogga senare :D




Av ItsOnlymee ! - 16 januari 2010 11:05


Braa 55% av floekt kan.







Jag kndue itne tro att jag fkaitkst kndue frsötå vad jag lstäe. Den fneoelmana kfraetn i mnänisnaks hjnräan kan, elnigt en undiöserknng i Cmabrigde Uinervtisy, lsäa oedrn i vlkien odnrig som hlset, det edna vkitgia är att den fsötra och stsia btkosaevn stetir på rtät palts. Rsteen kan vraa hluler om bluler och du kan ädnå lsäa det unta ngåra porlbem. Vrfaör vi kan det, är att hjnräan lsäer itne vrjae bostakv för sig, utna hlea odert som en hel. Hägtfit va? Och jag som altild ttort att svata rtät viart vitgkit!







Om du kan lsäa dteta, koeipra det tlil din blogg :D

Av ItsOnlymee ! - 13 januari 2010 22:21

Hejsan!


Ska bara skriva ett kort inlägg nu .. :p

Har varit i skolan i dag och det gick jätte bra :d Hade servering och det var inte så många gäster som kom så : )

Men i morgon så kommer jag vara lite nervös fan haha .. :P Har servering i morgon vet inte riktigt hur många som kommer :P


Men jag längar tills i morgon ändå för jag ska sola :D Yeees!

Haha :p





Bloggar mera i morgon eller nått... Ska äta sen sova




See you Good night .. !

Av ItsOnlymee ! - 12 januari 2010 11:55

Hejsan... :)

Ja just nu sitter jag och dricker lite kaffe med min mamma.. : )

Väldigt gott..

Ska strax Lägga mig och läsa igen :)

Håller på att läsa twilight serien, är på sista boken " Så länge vi båda andas" :D

Älskar dom bökerna :D




Bloggar mera sen :D





Av ItsOnlymee ! - 10 januari 2010 20:06

God Kväll ..

Det var ett tag sedan jag skrev , närmare bestämmt den 9 Nov : )

Har väl inte hänt så mycket, jag fyllde år den 30 nov och den 24 dec var det julafton : )

Fick mina julklappar som jag önskat mig och jag blev jätte glad :D


Men nog om det , Började skolan i torsdag och kom och tänka på att det inte är alls lång tid kvar tills jag tar studenten :)

Guuuud vad man blir stressad när man tänker på de , man vill hinna med så mycket som möjligt : )


Har i alla fall bestämt mig för att blogga varje dag igen : ) Har ju fått en data så kan ju göra det :)



Ska ställa mig och Steppa nu : )




Höres!



Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards