Alla inlägg under augusti 2009

Av ItsOnlymee ! - 31 augusti 2009 13:47

Hejsan!



Ja jag har blivit sjuk ...  Är skit förkyld, och det är ju typiskt nu när man har börjat skolan och allt...

Får ju inte vara i skolan bara för att jag smittar och så, tänk om det är svininfluensa :P
Nej skoja bara :D Haha !

Men jag gick i alla fall till skolan idag men gick hem efter 2 lektioner....

Jag tycker inte om våran ena skolsköterska , hon är så jävla korkad :P

Hon sa att jag hade feber när det var 37.5g och jag har inte ens feber då !!!

Aja skit samma!


Har städat åt min lilla mormor :)

Ska strax göra klart det sista och sen sätta mig ner och invänta henner :)



Hoppas i alla fall jag blir frisk tills på onsdag, för vi är i resturangen då och jag får ju inte laga mat om jag är sjuk ...! Så hoppas verkligen jag är frisk!!!!

  

 :D



Hörs någon gång :)





Kiiiiiiisssssssssssssssses!

Av ItsOnlymee ! - 29 augusti 2009 11:13

Helllo :D

Är skapligt trött efter gårdagen : )

Sommarens sista suck började i går , och bästa bandet spelade :P :D

Haha faan vill bara spola tillbaka tiden 13 timmar tillbaka :( :P


Men nu ska jag ta och äta lite frukost sen ut med taco...

Sen åka hem : )




 

Kisssssses!!

Av ItsOnlymee ! - 27 augusti 2009 11:49

Hello :D

Det var ett tag sen jag bloggade sist ...

Har varken data eller internet så det blir inte så lätt att blogga dp ...

Men har i alla fall börjat skolan nu, går sista året :) YEEESSS!!!

Fan vad skönt det känns....

Men man börjar ju skolan med att vara sjuk ... :/

Har ont i halsen och känns som jag har feber och då får man ju inte jobba i resturangen....

Men i morgon blir det tillbaka till skolan tror jag i allafall...

Sen är det ju fredag också :)

Skööönt :P

 

Nu har hösten börjat komma också.... :D

Jag älskar hösten, det är kallt och det regnar :D

Haha! Alla andra älskar sommaren förutom jag då ... :D

 

 

 

Nu ska jag gå hem till Taco :)

Han har blivit så stooor :) hoppas han kan bli lite snällare också :P hehe!

 

 

 

 Ha Det Bra....

 



RONYAH!

Av ItsOnlymee ! - 7 augusti 2009 18:36

Helllo :D



Allt bra? Det är det med mig i alla fall :D

Ska strax ner på stan och kolla runt lite : )

Det är typ festival eller var man nu kan kalla det .. : )

I morgon blir det kryssning :D Ska bli skit skoj :D haha



Nu ska jag dra :D




See you !




Ronyah!!!!

Av ItsOnlymee ! - 2 augusti 2009 19:55

Hejsan :D

Jaaa hade jävligt kul i fredags :D haha !

Vart ganska full men sånt får man ta i bland :P

Hade i alla fall skit kul och gjorde bort mig också typ lite :p haha!

Men men mådde ju inte så bra i går men i dag mår jag mycket bättre :D

Tror jag ska ut i skogen nu, så himla skönt att bara gå och njuta av den tystnaden som är där :D




Nu ska jag upp och byta om... :D



Pussss! :D

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards