Alla inlägg under december 2020

Av ItsOnlymee ! - 3 december 2020 09:54

Undrar vart minusgraderna försvann, just nu är det grått och regnigt ute och det är så tråkigt. Speciellt när man har hund då han blir väldigt smutsig och det är inte heller roligt att gå på promenader, men det är ju bara att gilla läget. Hoppas dock att det kommer lite snö till jul 🎄❄️



Av ItsOnlymee ! - 2 december 2020 13:55

Den 30/11 fyllde jag 30år. Helt GALET! Vad vaknade jag upp med då! Jo 38 graders feber. Kände bara men nej vad är det som händer. Förra året var jag också sjuk när jag fyllde år, då hade jag tappat rösten och var förkyld. i år fick jag feber, halsont och trötthet. Blev inte ett dugg firande på själva Måndagen. Däremot hade jag och min sambo en väldigt mysig helg. Vi åt god mat, kollade på film och bara hade det mys. Han min bästast.❤️ Fick så fina presenter, bland annat Kosta boda glas, Astrid Lindgren muggar. Så fint ❤️
Har gjort ett covid-19 test och var negativt, febern har nästan försvunnit, däremot har jag tandvärk.. vet inte om tandvärken står för febern. Kanske, kanske inte..Vilket som så får jag inte gå och jobba, så dom senaste dagarna kommer jag bara vara hemma och mysa med vår hund.. 

Kanske hitta orken till att fixa fram julgranen och slå in lite julklappar. 

Det är bara att försöka hitta alla små små glimtar i tillvaron. Jag ber till Gud att denna pandemi snart är över. Att allt kan få bli som det var innan. Härda ut gott folk! Livet blir Inte alltid som man tänkt.

❤️

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards