Alla inlägg under augusti 2017

Av ItsOnlymee ! - 24 augusti 2017 22:05

Efter ca 6 timmar i bilen har vi landat i Malmö, Sammys kusin ska gifta sig på lördag. När vi kom in i Malmö åkte vi och släppte av sammys syster hos deras kusin, hon ska sova där medans vi tagit in på hotell. Har checkat in och varit och käkat lite mat, längtar tills i morgon bitti då det blir hotellfrukost. Känns så skönt att ha en liten minisemester mitt i veckan och bara komma bort i från vardagen. 

I morgon kommer Robin och Ella också.

Vi var en sväng på stan, bara jag och Sammy, strosade runt en sväng.  Mysigt då varken han eller jag har varit här någon gång. En väldigt fin stad utav det jag sett, önskar det kunde vara lite mer så här hemma.

Imorgon tror jag vi ska till ett köpcentrum här och handla lite, skulle behöva ha lite smycken till bröllopet då jag glömde ta med mig mina, sen i morgon kväll ska vi iväg på än typ ölbar och umgås lite ✌️.


Vi har beställt gravsten till mammas grav, dock skulle det ta 12 till 14 veckor innan den kommer.  Väldigt lång tid kan jag tycka men ja det tar väl en stund att tillverka den. Hoppas den blir bra. 


Saknaden är oändlig. 💔💕

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards