Alla inlägg under mars 2010

Av ItsOnlymee ! - 31 mars 2010 23:12

Hej .. Ja jag har inte Riktigt pallat att blogga .. Har inte varit på humör för det helt enkelt.. Men jag ska bättre mig (Lovar) :P

Som om någon bryr sig liksom .. !

Men jag bryr mig ärligt talat inte om folk läser eller inte .

Från de en till de andra så har jag inte varit på praktiken sen i måndags .. :/ Orkar verkligen inte av personliga själ .. !

Men men Haha, Ja i dag så träffade jag alexandra och amanda (: Trevligt, trevligt .. :)



Måste bara fråga ?! Vad är det med folk och deras problem? Jag är som en öppen dagbok .. Det är sjukt fan :P

Tänk om jag kunde komma ihåg vad folk har sakgt till mig :S Haha Undrar alla år liksom .. Hade varit rätt kul .. :D


Men nu ska jag lägga mig och kolla tv .. Känner att jag är är ganska irreterad , men inte på någon annan utan för att jag är trött.. :P




Skriver i morgon eller nått .. !

See you next time !




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 30 mars 2010 22:49

Hejsan .. aJa jag skulle skynda mig att skriva ett litet inlägg innan mitt batteri i datan dör :p

Har inte gjort så mycket nu i kväll ... har kollat å Tv och sådär (:

Men men nu ska jag sova (:


Skriver mera i morgon ...

Adios .. !





KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 30 mars 2010 19:16

Hello ..

Ja jag är ledsen att jag inte har så mycket under gårdagen men jag orkade inte .. Eller rättare sakt hade jag väl inte så mycket att skriva om..

Idag har jag väl inte gjort så mycket.. Åkte till Skolan och pratade med min lärare och sådär ..

Haha Jag satt nyss och kollade på tv då det helt plötsligt "ploppade" det en rullande text i rutan där det typ stod att det är en bomb i Västerås som typ sitter på en bil .. :P Jag tyckte det var coolt att dom till och med "gick" ut i Tv med de .. Haha!



Ja men så är det... Nu ska jag spela lite Wii tror jag men vi hörs sen (:





See you !





KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 28 mars 2010 21:46

Hejsan .. Idag har min syster Lina varit här (:

Alltid lika trevligt ..

Sen efter det så gick vi till min moster och tog en kaffe (:

Haha men pallar inte blogga mer idag .. Skriver i morgon bitti .. Praktík i morgon ... (:




See you later ..!



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 28 mars 2010 12:09

Hejsan Hoppas .. Ja jag bloggade inte så mycket i går för jag pallade inte skriva :P haha men jag skriver nu så ..

I fredags så var jag och festade med trevliga människor .. Det var helt okej faktiskt ... sen efter det drog vi ut på Krogen där jag träffade blandanat Alexandra och Amanda (: Satt och snackade med dom tills krogen stängde (: När vi skulle åka hem så träffade Jag Eve som följde med hem till mig så jag, tove och Eve satt här och drack sen kom också Tiina förbi (:

Slutade med att Tove gick hem och Jag, Tiina och Eve gick och la oss typ 5 eller nått .. :P SÅ i går var jag helt död, hade sådan huvudvärk USCH ! Haha! ...

Men nu vet ni hur min Fredag slutade (:

Tack Alla för en trevlig kväll i fredags :)

Kastar även in några bilder från kvällen (:

  

 P.S Kolla Min mun :( haha, Jag med ljust hår .. :P

  

Min cider och Amandas Öl (:






See you Later!




KoH !(:

 

Av ItsOnlymee ! - 27 mars 2010 22:44

Hejsan ... ja jag har inte bloggatr så mycket idag .. Har varken haft lust eller tid..

Men bloggar i  morgon, ska lägga mig och titta tv.. haha Min hund är knäpp han bara håller på att bädda min säng :P Haha!



See you !




KoH (:

Av ItsOnlymee ! - 27 mars 2010 14:41

Hej..

Usch man mår som man förtjärnar .. Hade super kul i går i allafall :D

Bilder kommer sen (:

Tiina Och Evelina har sovit här också (: Jag hittade dom ute på krogen så vi drog hem till mig och satt bara allmänt och snackade lite ... Gick och la oss typ 5 tror jag så jag är skapligt trött .. :P

Haha..

Nu ska jag lägga in lite bilder på datan (:


Skriver sen :)






KoH!

Av ItsOnlymee ! - 26 mars 2010 13:52

Praktik, Dag 5


Hejsan .. Ja som sakt så var jag ju hemma idag... Känner mig bättre min har fortfarande lite huvudvärk :/ Men men får se vart helgen leder mig :P Troligtvis till sängen hela helgen :P haha!


Ska åka med Moster, Mamma och handla lite mat och sådär .. :)


See you Later!





KoH

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards