Alla inlägg under december 2012

Av ItsOnlymee ! - 17 december 2012 19:17

Vill bara gråta just nu... Vart fan kommer det i från?? Usch har lite små ångest över livet.. Näe alltså inte så men typ hur jävla snabbt dagarna, veckor och år går... idag är det 1 år och 10 månader jag och sammy blev ihop.. det är helt jävla sjukt!!! Vill bara spola tillbaka tiden till 2008 och stanna där sen !!!! Jag vill inte ha 2013 !! Jag vill att tiden stannar upp nu och föralltid!! Liksom vart är världen på väg? Vill skaffa barn någon gång men vill inte att mitt barn ska växa upp i denna värld så son den ser ut idag.. jag hoppas och ber om att världen blir som den var när man själv var liten!!!!


<3

Av ItsOnlymee ! - 13 december 2012 10:14

Hej, haha jag upptäckte att detta är mitt 500 inlägg sen jag började blogga =/ Det är inte så där jätte mycket när man har boggat i typ 3-4 år men tänk egentligen vad jag har skrivit om, undra om man ska ta och läsa igenom det någon gång :p 
Det är från tiden då jag gick i skolan och sånt :P


Just nu sitter jag och läser Aftonbladet.se , jag blir nästan alltid så arg när jag läser eller ser nyheter, för det är aldrig någotning bra om något, antingen så är det krig runt om i världen, det är barn som dör runt om i världen för att dom inte har någoting !! Det finns djur runt om i världen som blir dödade eller plågade bara för att liksom !? Fattar inte att folk inte gör mer för att ställa allt till rätta!! Det bor ca 8,3 miljader människor på denna planet men det ända vi göra är att bårkar, dödar och krigar !! Varför inte bara sluta med de och göra sitt liv och alla andra liv till något fint? Jag menar att en normal männsika lever ungefär tills den är 90 år och vill amn då sitta där på hemmet och veta att det är mitt fel att det har blivit såhär, det är mina val som jag gjorde när jag var ungre som har gjort allt detta ont på denna jord!! 


Aja  kastar in ett inlägg om hur det kommer se ut 2030 om vi fortsätter såhär!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15917320.ab

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards