Alla inlägg under maj 2010

Av ItsOnlymee ! - 19 maj 2010 18:06

SOMMMMMMMAR JOBB .. :D

IIIIiii .. :)

Jaaaaaaaaaaa    



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 18 maj 2010 07:22

Hejsan .. :)

Ja snart åker vi till Åland (: Längtar som faaaaaaan (: Ska bli så skönt att komma bort lite .. :)

Snart slutar vi skolan också :( Det ska blir skit kul men kommer sakna skolan jätte mycket, jag vill fan inte sluta , inte detta året i alla fall .. :P

Jo de är klart jag vill men ändå inte..


Har slutat rökt också :D Och jag är himla stolt över mig själv (:

har inte rökt sen i Lördags :D



Haha

Oj Måste göra mig klar för skolan :)



See you !



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 12 maj 2010 11:59

Hejsan Hoppsan ... Vaknade för en stund sen.. Är ledig Idag, i morgon coh på fredag :) Skönt...

Vet ni ? Det är bara 1 månad kvar till studenten :) IIii Är skiiiit glad :D

Och om typ 2 veckor åker vi till åland på en liten " Semester" :D Love It .. !


Haha Så ser dom närmaste månaderna ut :P




See you later ..




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 1 maj 2010 16:15

Hello...


Igår så var det då valborg ..:) Var hemskt trevligt hemma hos Ellas Mamma :)

Men jag var tvungen att åka efter någon timme för jag skulle åka till ärla ..:D

I ärla hände lite saker men men det är väl sådant som händer? Eller? Kanske inte .. :S


Kom på ju att vi ska ju åka till Turkiet i Augusti :D

Kan inte fatta att jag tar studenten i Juni :D Är så himla glad :D

Kan inte fatta att jag har gjort mina 5 veckor på praktiken och att jag ska till skolan på måndag :D

Hahahaha!

Är så GLAD :D


Tack Min älskade mamma för Studentpresenten som då är turkiet resan :D:D


IIIiii :D

Men men nu ska jag plugga lite tror jag, om jag orkar.. Vet inte riktigt vad jag ska plugga men kan ju i alla fall kolla om jag hittar nått roligt :D





KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards