Alla inlägg under december 2018

Av ItsOnlymee ! - 31 december 2018 22:07

Om bara några timmar har 2018 gått och ett nytt kapitel börjar. Detta år har varit fantastiskt med resor och ett väldigt varmt väder. Vi har haft en väldigt varm sommar. Jag sa upp mig i juni och började ett nytt jobb. Nu sitter vi hos robin och Ella igen som många gånger förr.. Jag har jobbat ikväll och slutade vid 21, gasade hem från Ärla och blev bemött med en drink i dörren när jag kom hit 🙂 nu ska vi dricka lite och bara umgås.  Tack för detta år och tack för att vi alla fått och får må bra. 🙏🏾



Gott nytt år. 



Saknar dig  ❤️

Av ItsOnlymee ! - 17 december 2018 20:17

En vecka kvar till julafton. Helt sjukt. Känns som det var i förra veckan vi var på gran Canaria.

Har jobbat hela helgen och i dag var det min lediga dag, ledig är väl att ta i då jag har julpyntat, städat hemmet och sådär men nu är det klart.. ✌🏽 Men jobbar bara 3 dagar denna vecka sen är jag ledig i 4 dagar. Ledig från fredag till måndag. Sköönt.

Den 23 åker vi hem en sväng till min moster på lite julmat och sällskap. Älskade moster tack för att du finns 💕


Självaste julafton åker vi till svärmor och firar jul sen dagen efter blir det jobb.



Idag är en jobbig dag. Du finns i mina tankar älskade mamma. Saknar dig, önskar du kunde vara här hos mig. 💕

Av ItsOnlymee ! - 6 december 2018 20:52

2 år i dag sedan vi hade begravning för mamma. Soooom jag har skrivit många gånger så går tiden så sjukt fort. Känns som i går.  Usch ibland blir jag nästan lite rädd för hur fort de går..


❤️❤️

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards