Alla inlägg under maj 2009

Av ItsOnlymee ! - 13 maj 2009 21:56

Hejsan!



Ja Jag har gjort en ny blogg , Tyckte jag behövde variera mig lite eller vad det heter :D

Men självklar kommer jag att ha kvar denna blogg, men kanske inte skirver lika mycket i den som jag gör i den andra :D



Vi syns På   http://ensamellerinte.blogg.se/




Adios :D

Av ItsOnlymee ! - 13 maj 2009 21:55

Hejsan!

Ja vi har nyss kommit hem från hundkursen... Var bara på Tiori i dag så det gick bra :D
Gud vad hon våran "Lärare" är bra . Hon är så snäll och hon förklarar jätte bra, dessutom kan hon jätte mycket o då menar jag jätte mycket om hundar.. :)
Just nu Berättade hon att hon håller på att utbilda hundar till att vara som en "Doktor" till folk som lider av deabetes och det tycker jag låte hur bra som hälst ... Går riktigt inte att förklara men men i alla fall :D

I morgon blir det Stockholm med klassen :D Ska bli superkul.. Har inte varit där sen typ 3 år tillbaka kanske mera men vet inte .. :D


Håller på att laga mat till min mamma som är ute med taco o till mig:D






Ha de bra så hörs vi :D

Av ItsOnlymee ! - 3 maj 2009 20:32

Hejsan!




Ja det är ju 5 dagar sen jag skrev sist:)

Valborg vad helt Okej..? Nej det va den inte ... Eller jo på eftermiddagen va den helt okej men inte på kvällen... Tyckte det var så tråkigt där vi va så jag åkta hem..

Kom hem till Ella Som då satt o Drack Med J och E Tror jag : )

I morgon är det skola o det ska bli skönt.. (: För efter skolan ska jag och Moster gå på stan :D

Fett roligt:)




Nu ska jag fortsätta kolla på Tv

Vi hörs!







Kiss!<3 ////  Ronyah!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards