Alla inlägg under mars 2011

Av ItsOnlymee ! - 17 mars 2011 15:15

En månad med dig !! <3

Av ItsOnlymee ! - 11 mars 2011 20:15

Hej !

Har bestämmt mig att jag minst MÅSTE blogga varannan dag, bloggandet går i perioder, vissa dagar vill man blogga mer och vissa vill man inte alls blogga :P

Men men, idag har jag inte gjort så mycket , har typ haft en tvättdag idag, S kom hit efter han sluta jobbet, alltid lika mys när han kommer :D


I morgon är det lördag och dax att jobba igen vilket känns bra, har inte jobbat så mycket på sista tiden men men hoppas det blir ändring på de =)

Efter jobbet blir det hem till S och bara vara ... Ella och Robin är på kryssning, skulle ha festat med dom i morgon när dom kommer hem men orkade inte de :p Så skippar de ;P



Men men nu blir det till att kolla lite Tv sen tror jag att jag ska packa lite till , ska FLYTTA snart =)





  

Av ItsOnlymee ! - 10 mars 2011 11:03

Såg att jag inte hade bloggat sen i Måndags, tiden bara rinner i väg när man har roligt :)

Kan ju i alla fall tala om att jag hade jävligt ont i ryggen efter massagen , alltså inte i ryggen utan mer ömt i skinnet.. xD Kunde knappt sova natten mellan Måndag och Tisdag, Hahah men men nu är det bättre i alla fall :D


Idag blir det att åka och klippa klorna på Taco, jag råka klippa så det börja blöda en gång så därför gör jag inte de någe mera.. !

Tänkte att man kanske skulle tvätta idag men SJÄLVKLART så finns det inga TIDER, så är de alltid när jag vill tvätta :p


Men nu ska jag äta frulle ;P

Skriver senare :)




  


Av ItsOnlymee ! - 7 mars 2011 21:22

Hej Hopp , kom nyss hem i från Jenny , har fått massage och trodde inte det skulle göra så ONT som det gjorde, trodde ärligt talat att jag skulle dö , kan inte ens beskriva hur ont det gjort men nu i efterhand så är det skönt, dock känns det som jag har träningsvärk och typ hela skinet är ömt :P

Men men sånt är livet :)


Nu ska jag ta en macka ock kolla tv ;)




  

Av ItsOnlymee ! - 7 mars 2011 11:17

Glömde att skriva Grattis Till Estella som fyller år i dag     

Av ItsOnlymee ! - 7 mars 2011 11:12

Vaknade för en stund sen, fattar inte att jag sover så mycket, skulle kunna somna om och sova hela dagen, vilket jag tycker är konstigt för jag gör inget om dagarna som är så jobbigt :S Men men haha

Aja vet inte riktigt vad som händer denna dag =) Kanske ta en promenad i det fina vädret =) Men vet inte ..

I morgon blir det att träffa Bella och gå o sola, väldigt trevligt =)

Men men skrver mer senare :)



:D

Av ItsOnlymee ! - 6 mars 2011 16:59

Ojdå kom på att det var ett tag sen jag bloggade, vet inte riktigt vart jag ska börja..

Hmm, har kanske inte hänt så mycket eller jo jag ska flytta den 1/4 , känns riktigt skönt faktiskt, längtar enormt mycket, ska bli så himla kul att få flytta in och börja göra ordning i mitt egna hem ;)


Ja sen har det hänt massa men måste tyvärr gå ska börja packa i ordning lite i mitt rum så jag vet vad som måste handlas hem till MIN lägenhet :D

Men bloggar mer sen eller en annan dag =)



Kan inte vara lyckligare än vad jag är nu , är så himla glad , går inte ens att beskriva med ord hur lycklig jag är :)


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards