Alla inlägg under februari 2009

Av ItsOnlymee ! - 25 februari 2009 07:23

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4498498.ab



Hela hela hotell statt har brunnit ner i eskilstuna !!!!!








Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 24 februari 2009 10:07

Hejsan!



Usch vad jag är trött...!

Vill bara ligga kvar i sängen och sova .... :/ men det får jag inte ..!

Idag gå man till 17.20 och i morgon med !

Fyyyyyyy Faaaaaaaaaaan!

aja haha nu måste jag göra mig i ordning...!


Syns i kväll!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 24 februari 2009 00:07

Ville bara tacka min kusin för hon gjorde mig fin i håret :D



Love You !!!!




Kisssss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 23 februari 2009 23:59

Hejsan!




Ville skriva ett inlägg på denna dagen... Alltså klockan är 23.59 och alltså inte 00.0 så då räknas inte detta inlägg som i morgon !

Haha! Idiot jag vet..!


Haha i morgon äre skolan som gäller.. :/ inte så kul men men..

Börjar 12.00 och sluar17.20 :/ Fyfan för dessa tider asså!

Varför måste man sluta så sen?

Kunde dom inte ha som alltid? Börja 09.00 och sluta 15.00 ???

Är det för mycket begärt?

haha!

Aja skit samma nu ska jag sova tror jag :S om jag kan dvs  !




See you !





Kiss!

<3

/// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 23 februari 2009 14:35

Hello :D




To day började skolan : )

Började med att jag försov mig .. :/ inte så Lyckat kanske men men folk försover sig titt som tätt..!

Men i alla fall när jag kom till skolan så var de då svenska , haha Mitt favorit ämnde? Eller inte..!

Men i alla fall så när jag kom så funkade inte några datorer i skolan så vi fick gå igen.. :( Typiskt!!!!


Och vet ni?

Jag tog bussen hem , då var det en gubbe som var jätta dålig på att gå , och jag tänkte fråga om han ville ha min plats, men då gjorde en typ12 årig pojke de.. Tyckte de var så gulligt av han ...

Sen när jag skulle hoppa av så var det en tant som höll på att trilla på bussen när hon skulle av men en kille hjälpte henne.... Tänk att folket är snällare än vad man tror... !

Och det är bra , de måste komma mera snällt folk till världen !!




See You Soon!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 21 februari 2009 20:00

Hejsan!




Idag ska man då ska man "Jobba" Med moster :D

Roligt haha!


Har inte gjort så mycket annars i dag, mest tagit det lugtn och så.. börjar få tillbaka min Huvudvärk som jag hade hela dagen i går men den går väll över får jag hoppas... : )


Skriver senare kanske !




See you Soon!





Kisss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 21 februari 2009 01:26

Hejsan!



Jaha tänkte skriva ett litet blogg inlägg men det tycks inte gå så bra, det hackar hela tiden och skit...

Får väl ta att skrive ett inlägg i morgon om det går bättre..!


Syns!





Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 19 februari 2009 19:36

Heejsan!



Sitter och kollar efter kläder på Ginatricot.se och då hittade jag en tröja som heter Ronja Sweater haha  tyckte de var lite coolt :D


Haha men bloggar mera sen eller i morgon, ska sova hos Nathalie i dag så!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards