Alla inlägg under december 2008

Av ItsOnlymee ! - 31 december 2008 18:57

Hejsan!


 Jaha nu sitter man här och har precis ätit :D

Vart Nudlar och Bacon :D

Goott !

Just de , sista dagen att röka på ... Kommer gå så bra för mig :)



Jaha ska snart öppna min lilla vinare och gå in till dom andra mupparna som sitter inne hos Sabina men innan de måste jag platta håret kom jag på :/

Haha!



Syns Nästa år om inte tidigare!






















Puss!
























<3
































////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 31 december 2008 05:24

Hejsan!




Kom nyss hem.

Har åkt med Min Morbror i lastbilen , så ska strax sova :D

Har varit så kul att åka med, och så skönt att kunda gå och lägga sig när man vart trött :D



Jaha i dag är det Nyårsafton och jag vete fan vad jag ska göra, antingen festa eller sitta hemma själv!

Min Mamma ska jobba i natt som kommer, Ella Och Robin vet jag inte vad dom ska göra :)

Får ta och fråga sen när det är lite senare på dagen !

Känner inte för att dricka i morgon , och kommer inte få de för mamma heller så de så!

Men jag kan ju åka till Johanna även om jag inte dricker ...!


Sen ska man ju då sluta röka , Igen ? 

Jag vet at ni tänker så men nej , nu är det slutröket för min del, och det är mitt nyårslöfte :D

Hoppas att det kommer gå bra , för jag har bestämt mig gör det här nu och då kommer det bli så !!


Nu ska jag sova , eller ja vänta på att mamma kommer hem, hon slutar 7 så...!

Syns sen ska sova så länge som möjligt, och ni behöver inte ens testa ringa mig , stänger av ljudet så mina (kära) vet de!
















Puss!



























<3










































////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 30 december 2008 14:56

Heeej!




Jaha i morgon är det nyår , :/

Vet inte riktigt vad som händer ,  mamma jobbar och ingen av mina polare ska väl festa , vet inte riktigt !
Idag  har jag inte gjort så mycket, Pappa och Minna är och fikar lite ..!



Jippie, jag har fått alla mina pengar från skolan :D

Istället för 525 så 1050 :D




Nu ska jag röka :D





See you soon!
































Puss!








































<3










































////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 29 december 2008 16:38

Hej!





Guud så trött jag är.

Kanske är meningen när man är barnvakt?

Ja i alla falla så har jag spelat super mario med barnen och sen har vis spelat och spelat :)

Haha i Natt så va Cazandra så söt, hon var uppe till typ 01.00-01.30

Nått och hon var ju så klart överlyckligt (:

Haha!


Vi kollade på film innan vi somnade in, och sen vaknade vi tid 10.30 :):)

Sköönt!


Nu ska jag äta lite middag men skriver mera sedan om jag inte somnar :D













See You Soon!

























Puss!






































<3










































//////////////////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 28 december 2008 16:30

Heej!



Var med Moster och köpte nya skor i dag :D

Såååå fina :D

Taack för mina fina skor Moster <3


Idag ska Hampus Och Cazandra sova här :D

Så söta dom är !

Ska Snart in till sabina och äta, Undrar vad vi får.

Hon surrade om Kassler men jag vet inte :D




See you soon!





















Puss!




































<3



















////////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 27 december 2008 23:40

Hejsan !




Har ju glömt bort att blogga efter jag kom hem från Tuna Park med Nathalie :)

Hittde En grå typ halsteneck linne, och sen någon ljusrosa tröja , som jag redan har fast i blå :D

Köpte inge mera förutom lite smink :D



I morgon ska jag sova hela dagen lång :D

Bara för jag får sova i morgon så vaknar jag väl 9!

Nu ska jag kolla runt lite på internet sen kolla på Torkel i Knipa , haha så grym film ju :D




See you Later!






























Puss!
















































<3







































///////////////////////////////// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 27 december 2008 10:47

Hejsan!


Gud vad trött jag är asså, fattar inte, men i morgon ska jag sova , kommer stänga av min mobil och skruva bort dörrklockan.....!

Är så satans tröttttttttt!

Haha

Idag ska jag till tuna park med nathalie :)

Roligt, Roligt :D

Skriver mera sen när jag kommer hem :D




















Puss!































<3








































//////////////////////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 26 december 2008 23:28

Hejsan Igen!



Fy Fan Vad ont jag har i mina fötter :/

Först plattfot,sen skoskav och sen har man då slagit i alla tårna i en rulltrappa :(

Haha!

Klantig jag vet !

Nu ska jag sova tror jag , ska ju upp tidigt i morgon med !

När ska jga få sova??!?







God Natt Alla!

Syns I morgon !

























Puss!














































<3



































//////////////////////////////// Ronjha 

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards