Alla inlägg under juni 2010

Av ItsOnlymee ! - 26 juni 2010 14:22

Hejsan :)

Hade en trevlig dag i går med mycket skratt :)

Vi hade 5 kamp och det var kul .. Jag ramlade för man skulle typ snurra huvudet mot en bandyklubba och allting bara snurrade och jag såg inte marken :P Så jag ramlade .. Haha :P

Idag kommer Bella hit en stund, var ett tag sen sist typ :P Haha vi träffades i förrgår men i alla fall :P


Tack för en bra Midsommar alla, hade super kul :)


See you later :)


KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 25 juni 2010 15:01

Hejsan Hoppsan :D

Idag är det midsommar och jag har nyss varit ute med Ella och plockat blommor till våra kransar :D

Dom blev jätte bra, nu ska jag fixa mig och så .. !


Men ha en BRA Midsommar alla :D



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 24 juni 2010 23:28

Hejsan ...


Sitter på min balkong och har tänt några ljus :) Mysigt att bara sitta här och bara tänka på allt och ingenting ..

Var med om en lite konstig sak idag men kan tyvärr inte skiva ut det här..

Idag så har man varit i strängnäs på nått shoppingställe :D hittade inte så mycket , eller jo ett par leggings, ett par helt varnliga svarta men ialla fall :P

Bokade 2 platser på Bion i strängnäs tills på Tisdag också, till mig och Bella :) Ska kolla på Eclipse :D Trevligt som FAAAN :D


Nehe om man kanske ska ta och kolla på någon serie eller så ..


Men vi syns i morgon :)



KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 23 juni 2010 23:23

Hello ...

Gud idag har det varit helt underbar väder ut .. :) Har legat på baksidan och solat typ hela dagen så nu ser man ut som en kräfta :P

Kan inte fatta att jag tycker det nästan är "för" varmt ute .. Hur ska jag klara mig i turkiet då ? Där det är typ 50 grade? :S

Haha ! Får se till att ha solskyddsfaktor 50 med mig :P


I morgon blir det åka till strängnäs med pappa och några till :) Trevligt, Trevligt :)

Men nu ska jag ta o hoppa ner i sängen .. Är lite smått trött .. :)


Syns i morgon :D


KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 22 juni 2010 00:20

Hello .. Idag så har jag träffat en utav mina systrar.. Var väldigt trevligt :)

Åkte hem o käkade och så sen gick jag och möta Lina min andra syster, hon kom hit och drcka kaffe och bara umgicks..

Sen var jag, mamma och lina och badade taco i EskilstunaÅn .. Haha Han var så himla duktig min lilla kille :) Förra året tvingade vi i han för han var typ rädd för vattnet.. Men inte detta år, då kastade han sig i vattnet och jagade pinnar :) Ååå Lilla killen så söt han är :)


I morgon kommer lina hit och solar om det är fint väder .. Bella skulle också kanske komma lite senare :) Var ett gtag sen jag träffade Bella :P Eller ja förra lördagen men i alla fall (:


Hoppas verkligen att det blir sol i morgon för jag MÅSTE verkligen sola o bli brun.. Är vit som snö fan:( Inte kul ju ..


Nehe nu ska jag nog börja skriva en lite lista på saker jag måste packa med tills vi åker till turkiet i augusti :P


See you later...



KoH ! (:


Av ItsOnlymee ! - 20 juni 2010 23:59

Hejsan ...

Idag så kom Frida över på besök, mycket tevligt var de och det var ju ett tag sen sista så att .. Undra varför vi inte träffas så ofta ? För vi har ju alltdi kul Liksom :)

Haha vi har bestämt att vi ska åka till New York nästa år :D Haha Kan ju alltid hoppas att det blir av :D


Har inte gjort så mycket annars .. Jobbade i går och så där ... Har bara tagit det lungt i dag :)

Nu blir det till att kolla på någon serie och sedan sova :)



See you later ..



KoH ! :)

Av ItsOnlymee ! - 18 juni 2010 18:17

Hello .. Guud så skönt att det är helg ...

Var på jobbet idag och det var sista dagen .. Ella ja sista å sista , ska ju tillbaka i Juli så :)

Men ska bli ganska skönt att sova i morgon om man säger så :)

Det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna.. Finns inte så mycket att skriva .. :P


Åker till Turkiet snart :D Guud vill verkligen åka nu och aldrig mer komma tillbaka .. Kan ju hoppas på det bästa .. ;)



See you later !


KoH ! :)


Av ItsOnlymee ! - 16 juni 2010 22:40

Hejsan .. Idag var första dagen på sommarjobbet :) Gick otroligt bra .. Bättre än jag trodde.. Haha ..

Slutade vid 9 och nu blir det till att sova , ska upp igen klockan 6 så .. Lite tråkigt att sova men vad gör de ?? Jobbar bara i morgon och på fredag .. Går bara på INTRO så .. Det "riktiga" jobbet börjar inte förens i Juli :)



Sov gott alla läsare :)



KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards