Alla inlägg under juli 2017

Av ItsOnlymee ! - 29 juli 2017 17:49

Alltså jag har fått hem den sjukt snyggaste Adidas tröjan 👌 Ljusrosa med svarta ränder. Älskar den 😍

Har jobbat i natt, har 2 av 3 nätter kvar. Spelar inte så stor roll då vädret sviker mig ännu en gång. 

Hade med mig hunden på jobbet inatt vilket han verkligen tycker om då han brukade vara med min mamma när hon jobbade. Idag är han lagom trött och sover för det mesta. 

Nu ska jag nog åka och handla öppen paj med vaniljsås 😍 orkar inte baka idag. 

Av ItsOnlymee ! - 21 juli 2017 11:56

den 21 Juli 2017.

Halva sommaren har gått och man kan inte säga att det varit någon speciell sommar, inte så mycket sol och värme som man kanske skulle vilja. Har regnat rätt mycket också. Midsommar firade vi hemma hos min moster, hon bjöd på mat, väldigt trevligt. Hon är så snäll, vi hade aldrig klarat det här ute henne.  


Jag har ingen sommarsemester i år. Vi var ju utomlands i Februari och har planerat en resa i December. Vi täkte fira jul utomlands. Känns som det är en bra plan efter alt det tragiska förra året. 

Inatt har vi haft lite hunbesök här, Kiara har sovit här då dom jobbat. 

Nu ska jag dricka lite kaffe och gå in o bädda sängen. Man får passa på medans man är ledig.


Saknaden försvinner aldrig   


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards