Alla inlägg under oktober 2009

Av ItsOnlymee ! - 28 oktober 2009 15:30

Hello :D

 

 

HöstLovet har ju jag haft ganska länge nu (:

Kom bara inte på någon rubrik :P

Har just städat klart åt min mormor :) Går ju ganska snabbt , hon har inte så skitigt :P..

Ja Just de , jag var och slingade mitt hår i går hos Bella.. Det vart ganska bra eller jag det vart bra men det syns inte så mycket kanske, förutom at det vart lite ljusare och inte så där morotljus... :P

Sen på fredag blir det fest :D Yeeeeeeeeeeees !

Ska blir så kuligt .. :)

Ska ju festa med dom Bästa så :P Hoppas det blir kuligt :)

Nu ska jag gå hem och börja med maten ... Vi ska bjuda upp Ella O Robin på "Middag" :P

Ja inte så avancerad middag precis det blir hemmagjort kebab :D

Fast jag ska äta Fläskotlätter och pommes ... Tycker inte så mycket om hemmagjort kebab :P

 

Syns!

 

 

"Boy,s,Boy´s,Boy´s, We Like Boy´s In Cars"

Oskyldig







RoNyAh!!!

Av ItsOnlymee ! - 26 oktober 2009 20:28

Hejsan allihoppa :D



Sitter just nu hemma hos emma och Ida :) var ju ett tag sen jag var här :)

I går städade vi till min morbror... Gick jätte bra och det är ju värt pengarna man får :)

Haha!

Emma sitter här och as garvar åt ett jävla sms .. :D

I morgon ska jag till Bella och slinga mitt hår Skrattande

Måste ju vara fin tills på Fredag :D

Får tyvärr inte säga vad som händer då men alla vet det , ja i alla fall alla som behöver veta :D

Men nu ska jag vara lite social med Emma... Oskyldig

Men vi höres :D









RoNyAh!! :D











Av ItsOnlymee ! - 25 oktober 2009 13:24

Hejsan !

Igår så åkte vi til ikea :D Så kul att gå där och kollar runt :)

Ska snart ner och städa :)

Roligt?? Ja när man får betalt så... :)

Vet ni? Jag har lov från skolan :) Så jävla skönt att inte behöva tänka på skolan nu på en vecka :D¨

Haha...

Men jag kanske bloggar mera senare :)

 

 

 

Syns !Cool




RoNyAh!!



Av ItsOnlymee ! - 23 oktober 2009 21:05

Satt och försökte göra ordning min blogg när jag hittade det här från Alexandra :D


Så himla söt ju :) <3





Ronja: Gumman du ska veta att jag alltid finns här för dig, jag ställer upp till 100% om inte mer!! Du ska aldrig tveka på att prata med mig om det är nått, jag kanske inte är den bästa på att hjälpa andra men ja lyssnar och försöker hjälpa till så mycket jag kan <3



Hoppas det stämmer fortfarande :)


:)

Av ItsOnlymee ! - 23 oktober 2009 20:28

Hellllllllllllllllllllllooooooooooo! :D



Fan vad det var länge sen jag bloggade :P Haha Ja kanske inte så länge sen men i alla fall :D

Har ju som sakt ingen data så kan ju inte blogga lika mycket som jag gjorde förut i tiden :P

I morgon blir det en sväng till västerås och gå och glo på Ikea! :D

Tänkte häromdagen på att jag tar studenten 2010 :D FAAAAAAAAAAAAAAN Vad jag längtar :D

Och fyller fan år snart ju :D den 30/11 :D Hoppas ni grattar mig då :P

Har inte hänt så mycket i mitt liv , haha det knallar på som varnligt :)

Men nu ska jag gå hem och kolla lite på Idol :)



ha de bra så hörs vi (:





KKKKKKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEESSSSSS!!!!








RoNjHa!!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards