Alla inlägg under december 2016

Av ItsOnlymee ! - 29 december 2016 20:23

Hej !

idag är det torsdag den 28/12 och snart nyårsafton. 

December månad är snart över och innebär att det kommer ett nytt år med nya möjligheter, har lovat mig själv att 2017 ska bli ett bra år, där jag kan få vara lycklig och få må bra, att min familj och vänner ska få må bra och vara lyckliga. 


På måndag är det urnsättning för mamma, funderar på att ta med mig hundarna så dom får säga hej då. Hundarna Taco och Alice var mammas hundar som fick flytta hem till oss efter mamma går bort, dom var hennes små älsklingar. Känns så jävla konstigt allting, men är evigt tacksam att jag har min bror, hans fru, min moster och min sambo vid min sida. Utan dom hade jag aldrig klarat mig.


Älskade lilla mamma vad jag saknar dig. Vill bara ringa och berätta allt som händer i livet. Som idag tillexempel har jag gått och köpt mig en bil, min alldeles egna bil, du hade varit så glad för min skull. Vi skulle ha åkt runt i den i sommar och spelat musik och bara åkt. Det finns så mycket att berätta, så mycket kärlek jag har kvar att ge dig. Du kommer alltid mamma att finnas vid min sida, du kommer allltid vara med mig. 

Alltid saknad, aldrig glömd ❤

Av ItsOnlymee ! - 22 december 2016 07:55

1 vecka sen jag sista skrev. Tiden går fort även om man inte vill. 

Har precis kommit hem ifrån 1 av 2 jobbnätter innan jul. Usch kan inte förstå att det redan är julafton på lördag. Kan någon inte stoppa tiden? Kan inte fatta att jag fyllde 26 år nu i november, haha 3år kvar till 30 😂 

Har handlat klart allt in för julen så nu behöver jag inte ut och trängas bland folk som alla andra år, det känns fantastiskt bra. Ska försöka sova några timmar innan det är dags att gå upp igen. God natt


Tänker på dig dag som natt, du fattas mig mamma ❤️


R



Av ItsOnlymee ! - 13 december 2016 17:56

Idag är det Tosdag den 13/12 och Lucia. Jag jobbade inatt. Och hade ingen möjlighet att kolla på Lucia på tv, så tänkte gör det nu klockan 18.

Åkte till Ikea i fredags och köpte bland annat ett avlastningsbord/laptopbord, blev väldigt bra att ha i hallen. Vi tittade och på ny soffa och nytt köksbord 👌 Tycker det blev rätt billigt ändå. Soffa, fotölj, köksbord med 4 stolar för ca 10.000kr inte så farligt dyrt. 

Har jobbat 2 nätter utav 3.


Som sagt idag är det lucia och mamma gör sig påmind. Vi brukade alltid gå upp varje Luciamorgon och kolla på det tillsammans och mysa. Usch vad jag saknar dig. Du fattas mig. 

Tomheten av dig finns alltid med mig vart jag än går. 

❤️

Av ItsOnlymee ! - 9 december 2016 01:45

Har inte bloggat på ett par dagar men har haft annat och tänka på. Idag är det fredag och vi ska åka till Västerås för att handla lite julklappar. Dock har jag ingen aning om vad jag ska handla till S han önskar sig inget speciellt. Dagarna rullar på och jag har varit långledig denna vecka, börjar jobba igen på söndag. 

3 dagar sedan sen begravningen var, känns så jäkla skumt. Vill inte tro att detta är på riktigt, vill bara vakna upp ur denna dröm. I mItt hjärta kommer du alltid finnas oavsett vad Mamma. Du togs för tidigt ifrån oss. Saknaden blir bara större. Är så rädd för att glöma bort våra minnen ihop där vi delade både sorg och glädje. 

Kommer alltid älska dig mamma ❤️

Av ItsOnlymee ! - 6 december 2016 17:52

Begravning idag. Fy bubblan vad tungt det va, så mycket människor som mamma hade omkring sig och som blev så berörda. Det var väldigt fint och prästen var duktig. Lite fika efteråt, ca 70 personer kom på det. Och alla hade på nått vis en relation till mamma. Vet inte vad jag ska skriva mer förutom att mamma alltid kommer finnas med mig. Kommer aldrig glömma dig och våra små busheter vi hade. Allite saknad men aldrig glömd ❤️

Av ItsOnlymee ! - 5 december 2016 20:00

Imorgon är det begravning. Fy fan alltså.

Idag är det 4 hela veckor sedan mamma gick bort, ord kan inte beskriva min smärta. Vill bara skrika men vad hjälper dem hon kommer ju inte tillbaka i alla fall. Hoppas att morgondagen går fort,vi tror att det kommer mycket folk, mamma var en väldigt omtyckt person, glad och sprallig. Hon kämpar igenom livet. 

Älskade mamma vad jag saknar dig. Min lilla mamma. Livet är sååå orättvist. ❤️

Ska försöka sova några timmar ifall jag kan. 

❤️

Av ItsOnlymee ! - 3 december 2016 00:55

Som jag har skrivit förr så går dagarna så fort och dagar blir till veckor. Kan inte förstå att på måndag är det 1 månad sen mamma lämnade oss. Och att på Tisdag är det begravning. När jag tänker på att jag aldrig mer ska träffa mamma får jag en sådan jobbig känsla i kroppen, usch fy att livet verkligen kan vara så här orättvist. 

Jag jobbar i helgen sen är jag ledig en hel vecka. Ska bli skönt. 

S sa till mig igår att han inte alls har någon lust att fira jul detta år. Kan faktislt hålla med honom, jag skulle vilja vara hemma bara han och jag och ro om varandra. Byta lite julklappar kanske kolla på lågon film och bara äta gått och umgås, bara han och jag. Ja vi får de, nu måste jag jobba skriver i morgon !


R

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards