Alla inlägg den 27 september 2008

Av ItsOnlymee ! - 27 september 2008 17:59

Gimmie More Love :P haha

Aja så är de sitter och har lite halvtråkigt , hämta mina nya kläder jag beställde som kom i går , haha jätta fina var dom förutom att ponchon eller hur det stavsa var alldeles för stor :( jätta tråkigt ! Så mi mormor kanske ska köparen :)

Det är ju bra att jag kanske har hittat en köpare redan till den :P haha!

Sitter inne hos robin och håller ella lite sällskap hon ska festa och dricker men hon får sitta själv om inte jag är här :P haha hon bli jätta ledsen om jag går :P haha ! :P

Aja så är det snart fyller man då år :P haha aa den 30 november men ändå !! Jag 18 År fattar du 18 jävla år :P haha

!!!!!!!!!!!!!!

Men nu ska jag sjunga lite !

Stay With Me - DJ Ironik OUT ON iTUNES NOW!!

Men ha de bra hörs senare :P


Puss


<3


///// Ronjha !

Av ItsOnlymee ! - 27 september 2008 14:41

HEEEEEJ

Haha hejsan hoppsan !

jaha nu sittr man inne hos robin och ella , med ella och mamma , ella har bytit gardiner i sovrummet! jätte fint ! :)

Idag vet jag fortfarande inte vad som händer , och jag vill spela super mario men robin har inte det på sin bajs data :P hahahaha

Men men sånt är livet , jag skriver senare vad som har hänt och vad som kommer ske i dag :P (inget) :P hahha


<3



Puss


//// Ronjha! 

Av ItsOnlymee ! - 27 september 2008 12:07

HeejHeejHeej!

Sitter inne hos robin  och lyssnar på musik. 

Det är någon som ringer mig varje dag och bara låter telefonen ligga lite irriterande.  sen om man söker på numret så är det någon i stockholm :S haha

Sen så ringde  hon upp nu och sa att hennes systers dotter har ringt mig typ 111 gånger :s och samma nummer med ! :S men men skit samma ! 

aja så är de ,  


Nu ska jag Kolla en sak på googel.com sen ska jag gå inte och göra mig i ordning !:)



Puss




<3



//// Ronjha! 



Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards