Alla inlägg den 18 februari 2009

Av ItsOnlymee ! - 18 februari 2009 23:45

Hejsan!




Japps, nu lilla vilden :P haha nee hon har varit så snäll!

Men de tog henne 1½ timme för att somna men men vad gör de?

Hon sover ju nu så..  : )


Imorgon ska man umgås med Nathalie .... ska bli så roligt fan.. :)

Haha Men vi måste möta Alexandra och röka med henne.. :)

Hoppas att en viss person ska skriva men det lär den inte göra tror jag .. :/

Aja skit samma får väll vänta tills i morgon .. :)

Nu ska Jag lägga mig och kolla tv innan jag somnar, måste ju upp ganska tidigt eller ja det beror på Emily när hon vill ha frukost.. :P


Adios!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 18 februari 2009 17:57

Heej!




Jaha efter en halvdag på stan med syster och hennes barn så sitter man här med Emily och kolla på Barnprogarm..

Vi har sminkat varandra målat nagalarna och lekit kull.. :D

Så härligt med barn.. :)

Hon har Tjatat hela veckan på att sova hos mig så i dag kom hon.. :)

Älskar henne så jävla söt !

Nej men nu ska vi äta godis och kolla film tror jag : )


Skriver sen när hon sover..!





See you Later!









Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards