Alla inlägg den 15 mars 2009

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 15:33

Heejsan!



Kom nyss till min moster.. och vet ni? Jag gick hit med min Mamma och Bror.. :)

Det tog oss ungefär 40 - 45 min att gå så då är jag väl värd en liten KebabPizza sen?

Det är ju lite nyttigare än en varnlig Pizza.. :D

Haha!

Nu ska jag vara social men hörs senare :D




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 11:40

Hejsan!



Vaknade för en stynd sen och gick upp och kollade ut genom fönstret och upptänkte att det var vår ute :D

Älskar när det är så hära så himla skönt och man hoppas ju då att det kommer stanna så här sen blir det sommar ... Vill inte ha mera vinter nu !!

Tror jag ska gå ut och ta en liten promenad men vet inte vart än .. !

Haha!

Eller om jag går och sätter mig på balkongen så får jag känna hur skönt det är ute :P


Det är  + 5 grader ute i skuggan , vad är det då ute i solen ??

haha!

Ska bädda sängen sen klä mig sen vete faan..!


See You Later!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Av ItsOnlymee ! - 15 mars 2009 02:35

Hejsan!




Kollade nyss klart på American History X....!

Är så kär i Edward Norton Han är ju så Jävla snygg!!!!

Och älskar fan den filmen den är så himla bra men hatar fan slutet man gråter ju bara óch det är ju inte bra..! :(

Nu tror jag attn jag ska sova och hoppas jag drömmer sött!

HaHaHaHa!



Love.. :P




Syns i morgon!




Kiss!

<3

/// Ronyah

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards