Alla inlägg den 10 april 2009

Av ItsOnlymee ! - 10 april 2009 22:54

Hejsan!



Fy fan trodde jag skulle dö ... Det kom in en flygande sak i köket när vi satt och och fikade .... Såg ut som en Tvesrjärt men vet inte om de va de...!

Har fobi för Tvestjärtar ...!

Taco är som varnlig... han biter i allt och alla ... Sandra var här nyss och hälsade på  :)

I morgon ska jag kanske till Ärla med Sandra :)

Nu ska jag sova :)



Skriver mera i morgon !







Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 10 april 2009 15:21

Hejsan!



Kom nyss in, har varit ute och "Solat" i den lilla solen som var ...!

Ska grilla i dag oxå :D Roligt ju!

I morgon ska man Eventuellt till ärla men har inte sett det än...!

Det vart ett kort inlägg men ska äta nu ...

Skriver mera sen :)







Kiss!<3 //// Ronyah!





Av ItsOnlymee ! - 10 april 2009 08:17

Hejsan!


Vaknade klockan halv 7 första gången och sen halv 8 .. Var ju tvungen att gå upp och gå ut med plutten ...

Mamma jobbade i natt så då fick jag passa han .. Men de va ju inte de lättaste när vi skulle sova ... Jag var helt död medans han var hur jävla pigg som helst..!

Men det tog ett tag sen sov han.... vaknade i natt av att han rev sönder en tidning som vi hade på golvet för om han kissade så kanske han kissade på den men nej då det biter vi sönder i stället, Mycket bättre..!

Haha!

Idag ska vi kolla på våran lägenhet klockan 11 .. :)

Ska bli väldigt skojigt :)

Visst är mitt namn lite roliga? Asså det i slutet av denna text..:)

Var bara tvungen att visa de : )

Nu ska jag kasta mig på soffan ....!



See you later!









Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards