Alla inlägg den 9 april 2009

Av ItsOnlymee ! - 9 april 2009 21:19

Hejsan!

Lite ledsen är jag... folk bara gapar och klagar på mig eller om mig..

Spelar ingen roll hur jag gör eller vad jag gör så blir det bara fel..!

Tack Emma för du lyssnade på mig.. :)

Men jag behöver bara kolla på tacos så blir jag glad:)

Pyrett kom nyss in med röda skit snygga bestik som hon gjort på jobbet :)

Tack så mycket ... Vart lite gladare i alla fall :)

Ska väl snart hoppa i pyjamasen och gosa ner mig i sängen..

Mamma jobbar i natt så då får jag ta han om Taco och se till att han sover :)

Är ju kanske inte de lättaste när han inte själv vill sova .. :)

Skriver kanske mera sen eller i morgon :D

Ska ju kolla på nya lägnheten klockan 11 i morgon :D

Kiss!<3 //// Ronyah!

Av ItsOnlymee ! - 9 april 2009 12:20

 Hejsan!



Min hund har damp eller något liknande ... Han bitts och det gör jävligt ont  ska jag säga er.. Han har ju så vassa och skit små tänder så han kommer ju åt precis vart han vill.... Som första degen han kom hit så bet han tag i mitt öra ... haha och just nu biter han i min stortå... Och det är inte så skönt !


Jävla L som ringer coh väcker mig ... Liksom hallå jag har påsklov och vill fan sova längre än till klockan 11 men nej då .. klockan 10 ringde hon första gången och då svarade jag inte ... sen har hon typ ringt 3 gånger till ... Men liksom hallå fatar folkt trögt ?

Jag går i skolan annars och kan inte sova längre än till typ 7 så man måste ju passa på att sova när man får ... :)

Nu ska jag ge vovven mat sen gå ut .. :)




Skriver sen :)









Kiss!<3 //// Ronyah!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards