Alla inlägg den 15 april 2010

Av ItsOnlymee ! - 15 april 2010 23:16

Hello (:

var ute och gick med mamma och taco förut nu på "Förkvällen" var rätt trevligt att bara gå och prata, vi hittade också en ny väg att gå med taco (:

Träffade också Bella,Sebban och Johanna en liten snabbis (: Trevligt,Trevligt :)

Blir att vara hemma i morgon också, är ap förkyld, nyser hela tiden och hostar som en idiot :( Inte kul säger jag bara :P


Ska strax gå och lägga mig så skriver ett litet god natt meddelande (:

Skriver mer i morgon (;





KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 15 april 2010 16:49

Hej Hopp ..

Kom hem från min moster för ungefär 1 timme sen .. Skönt att sitta ute på altanen och sola lite i det blåsiga vädret:p

Ska väl gå ut med Taco om ett tag men först ska jag kasta min på soffan en stund innan (:

Man blir ju trött att vara sjuk :/ Haha!

Får se om man går till praktiken i morgon, skulle ju behöva det men inte kul att gå dit när man snorar.. :/


See you later !




KoH ! (:

Av ItsOnlymee ! - 15 april 2010 11:11

Hejsan ja, jag kastar in ett snabbinlägg nu ... Vart hemma idag med från praktiken .. Känner mig verkligen inte bra :/ Vet inte vad som händer .. men men ska strax gå till min moster och sätta mig på altanen hennes (:

Hoppas bara solen kommer fram igen, den verkar inte vilja vara framme så mycket idag .. :(



See You !





KoH! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards