Alla inlägg den 4 april 2010

Av ItsOnlymee ! - 4 april 2010 22:56

Hejsan .. Ja jag hann inte blogga i går .. Eller ja efter vi ätit och sådära så gick jag över till Emma och fastnade där :P Blev lite ÖL och trevligt folk (: Efter det så drog vi till Denny´s men var väl inte där så himla länge .. Det var inte mitt "Typ" av folk om man säger så :P

Efter denny´s så drog vi till Time Out, där var det fullt med folk så man fick ingen sittplats ens .. :/

Pappa kom och hämta mig typ efter 40 min så så kul var det där liksom :P


Idag så vaknade jag vid typ 12 tror jag och har inte gjort så jätte mycket .. Rättare sakt har jag inte gjort någonting i dag .. :P Gick ner till Sabina och satt där typ 1 timme...

Jag och mamma har haft en mysig efter middag och kväll, vi kollade på Flickan som lekte med elden och efter den så blev det Lufftslottet som sprängs .. Och jag säger bara om ni inte har sett den så kolla på den, helt suverän film.. Jag har inte sett den på varken del 1,2 eller 3 förens typ 2 veckor tillbaka .. SÅÅÅÅÅ himla bäst var den .. Älskar fan den filmen och nu när man har sett filmerna så måste jag läsa böckerna .. (:


Haha en liten uppdatering sen igår :P


Älskar dig mamma du är bäst ! <3<3<3 (:



Nu ska jag spela lite spel på datorn tror jag men jag skriver i morgon, men jag LOVAR inte att jag kommer att gör det men förhoppningsvis så göra jag de :P




See you !



KoH ! (:

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards