Direktlänk till inlägg 22 december 2016

Rubrik saknas

Av ItsOnlymee ! - 22 december 2016 07:55

1 vecka sen jag sista skrev. Tiden går fort även om man inte vill. 

Har precis kommit hem ifrån 1 av 2 jobbnätter innan jul. Usch kan inte förstå att det redan är julafton på lördag. Kan någon inte stoppa tiden? Kan inte fatta att jag fyllde 26 år nu i november, haha 3år kvar till 30 😂 

Har handlat klart allt in för julen så nu behöver jag inte ut och trängas bland folk som alla andra år, det känns fantastiskt bra. Ska försöka sova några timmar innan det är dags att gå upp igen. God natt


Tänker på dig dag som natt, du fattas mig mamma ❤️


R



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ItsOnlymee ! - 4 november 2023 19:20

En dag som idag då vi minns dom som lämnat oss.  Vi kom nyss hem från kyrkogården, vi var där och tände lite ljus för mamma och de andra som också är begravda.    Det har snart gått 7 år sedan mamma gick bort och jag önskar så att du hade fått ...

Av ItsOnlymee ! - 5 december 2022 07:34

I snart 1 år har vi varit föräldrar. Detta år har gått så fort. Knappt så att man hinner med. Snart är föräldraledigheten slut och det är dags för mig att börja jobba. Känns både och, skönt att komma tillbaka till arbetslivet efter över ett år hemma....

Av ItsOnlymee ! - 31 december 2021 18:30

Nyår nyår nyår. Nu väntas ett nytt år och jag är mer än taggad. Den 14 december i år blev vi föräldrar till en liten pojke. Jag är så otroligt tacksam till livet och vad livet gett mig. Förlossningen var lång och visst gjorde det ont. Men jag t...

Av ItsOnlymee ! - 14 mars 2021 21:21

Ångesten ligger där hela tiden, tankarna snurrar. Gjorde jag rätt i att avliva min bästa vän? han var gammal visst och hade knölar på olika ställen på kroppen men i det stora hela var han pigg, lite segare när vi gick långpromenader och efter en stun...

Av ItsOnlymee ! - 12 mars 2021 20:32

Idag kom dagen D. Dagen då min älskade och trogna vän fick flytta till himlen. Taco som han hette blev 12 år. Den bästa hunden som fanns. Tänk att mamma skaffade honom när jag var 18 år. Sen bodda han med henne när jag flyttat ut och när hon dog fick...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards