Alla inlägg under oktober 2008

Av ItsOnlymee ! - 24 oktober 2008 12:30

Jaa nu har man vaknat till och sitter och skriver lite i bloggen,

idag är man då ledig  från skolan och jag vet inte riktigt vad man ska göra, skulle ju vara hemma hos Nathalie och ha tjejkväll men det vet jag inte längre om vi ska!!

Aja men men nu ska jag göra mig i ordning ska till lidl sen för caxandra är där så ska hälsa på henne!!


Hörs sen!!



Puss!



<3




///// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 23 oktober 2008 23:06

Gäsp

Hejsan ! ska vara rak på sak , det går inte så bra att sluta röka !

Bara så alla vet röker jag fortfarande och ja jag ska sluta!!!


Idag har jag lekit med Cazandra, jag plata hennes hår och så  , kom nyss hem och har sattit på lösnaglar, haha i olika storlek och färg men jag filar och målar dom i morgon orkade inte göra det nu !

hahaha!


Nu ska jag sleepa men vi hörs i morgon , jag ska sova längeeeeee!!!





Puss!




<3




////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 23 oktober 2008 16:41

Hejsan hoppasan kerstin!

Hehe

Idag har jag varit på stan och hämtat mina glasögon !:) så jävla skönt och så jävla snygga är dom !

Dom snyggaste i hela stan :P

I skolan har vi lagat mat och det är ju som alla andra torsdagar ! ja det finns ju bara en person som vet vad som händer med/mellan vilka ! och det är min mamma!

Har precis ätit korv och mos från sibylla ! GOTTTT!

Ska kolla runt lite här på internet men skriver senare :)







Puss!





<3




//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 22 oktober 2008 22:51

Hejsan min lilla blogg!

Idag har jag då gjort ett tapert försöka att sluta röka ! Hur gick de?

JA de kan man fråga sig, det gick så där eller ja i skolan rökte jag nästan ingeting sen kom jag hem till lilla mammsen och då gick det inte att häjda sig ! var ute på ballen och rökte med henne och så va det om och om igen !

Men vem vill se ut så? (kolla på bilden) ?

Hehe!

Men i morgon ska jag behärska mig ! Det kan ni ge er Fan på !

Nu ska jag sova eller jag ska kolla lite på Scrubs först !


Sussa Gott Alla!




Puss!




<3



///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 22 oktober 2008 15:34

Hejsan allihopa!

Ja jag har varit dum ! jag rökte en cigg med sara , hon bjussade på den , sen fick jag röka med henne oxå nu när vi gick till stan !!!!!!!!!!!!!

JAG VET , FY SKÄMS!!

Men inge mera nu !!!

kanske en kvälls cigg? det vet man aldrig men hoppas inte det !!!

skriver senare !


Puss!




<3



//// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 22 oktober 2008 12:40

Ja, i dag har man då försökt sluta röka och det går faktiskt ganska bra :) för en gångs skull!

Tänker faktiskt skriva här varje dag , om hur det går och vad som händer och sker!

Det kommer vara svårt så ni måste hjälpa mig att hålla mitt ord :P Haha!

Kommer kanske vara tjurig och arg men fan det är nu eller aldrig !

 

Idag har jag varit i skolan och för en gångs skull kändes det skönt att vara här ! har haft gympa också och jag var med ! Kors I Taket ! ( :

Sitter just nu och har svenska Vad annars?? Efter svenskan har man då bild, de vill säga om våran lärare kommer eller ej ! Vi har inte haft bild så mycket bara 4 gånger efter sommarlovet , och liksom det är höstlov nästa vecka ! Fy fan vad roligt det ska bli eller ja kanske inte så kul men det kommer bli JÄVLIGT Skönt att få sova ut och så !

 

Men nu ska jag slå upp gammalsvenska ord eller hur det nu stavas !:P

 

Hörs Sen !

  

Puss!

   

<3

   

///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 22:23

Hej Hopp gummisnopp!

Ska strax gå och lägga mig , ska kolla lite tv och så ! är ganska seg i dag vet inte varför men så kan det vara i bland !:)

I morgon är det skola och usch! MenMen måste kämpa på nu dom sista dagarna det är ju inte så lång tid kvar :) JIPPIE LOV!

HaHa!

Men nu ska jag borsta tänderna och ner med händerna , va det inte så man sa när man var liten ?  upp med händerna ner med tänderna? :S haha

aja shit the same! 


GOD NATT ALLIHOPA!



Puss!




<3



///// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 21 oktober 2008 15:12

Hello everybody !

Sitter ju nu hemma och kollar på Close To Home på 3:an det är faktiskt ganska bra :)

Kom typ nyss hem och så , haha mamma sa att jag hade fått brev! vart skit glad men då va det bara från skolan,försäkringskassan och posten ...! har ju fått ett paket med mina nya skor och en tröja , skit fin tröja !

Sen på måndag ska jag hämta mina Ögon haha ja mina glasögon ! :) kulkul


Paus jaha då sätter vi på lite musik och det får bli Beyoncé If I were a boy , ganska bra men lite bättre kunde det varit :) ¨

Nu ska jag spela lite super mario men vi hörs senare !:)




Puss!




<3




//// Ronjha!


Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards