Alla inlägg den 1 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 1 december 2008 23:50

Hej!


Ja nu ska jag sussa:)

Är inte ett dugg trött men hoppas jag blir det , haha !

Kollade nyss på andra avenyn ... fett läskigt i slutet av det sista avsnittet!!
Usch!

Men sov så gott nu alla läsare och hoppas vi syns i morgon :)


Puss!





<3







///////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 1 december 2008 22:25

Hejjsan!



Ja nyss kom man ner i från kusin och moster, trevlig att träffa Emma ett tag , har inte träffat henne på jävligt länge , jo i går men då snacka vi inte så mycket !
Jaha ska strax sova , eller ja nått sånt typ :)

Nu ska jag in och röka med Bina men jag skriver sen eller i morgon :)



Puss!




<3






//////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 1 december 2008 19:04

 Hoj Hoj!


Kom nyss hem från staden med Ella :D

Hittade ett par Nya Gråa Jeans och ett grönt linne från Gina Trico :D

Är så happy :D

Måste ta kort på dom och visa :D

Dom är så snygga och dom sitter perfekt :D


Kompisar vad är det för nått?

Måste man ha sånna?

Ja man måste det för att inte vara Mobbad, och jag har gott om vänner behöver inte er 2 ! Nu har det varit så har i typ 1 måndag och 1 vecka, och jag pallar inte mera, vi har snackat och så men tydligen så är man bara lite damm i dina ögon!

Alexnadra tack för du lyssnade i dag när jag prata med dig :D



Nu ska jag äta!

Skriver sen !








Puss!








<3


















//////////////// Ronjha!



Av ItsOnlymee ! - 1 december 2008 13:24

Tjabba Tjena hallå!


Nyss kommit hem från skolan, ja där var det som varnligt inga större förändringar!
Trodde ju att att en viss person hade förändras men nejnej så va det inte!

Ska kanske gå på stan och köpa nya jeans, men jag vill inte gå själv så jag frågade ella om hon ville hänka men hon visste inte de :)

Men nu ska jag snacka med Sabina lite på msn :) Alltså P´s Sabina :)

Skirver senare :)


Puss!





<3










/////////////// Ronjha!

Av ItsOnlymee ! - 1 december 2008 07:50

Tja!


Sitter och äter frukost haha min mage är hungrig !
Idag är det skolan som gäller :D

Ska bli skit kul att få träffa alla mina kompisar efter 3 veckors praktik...:D

vaknade nyss vid halv åtta :)

Nu måste jag skynda mig .... !

Skriver i skolan sen på svenska lektionen :D


Haha!






Puss!







<3











/////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards