Alla inlägg den 6 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 6 december 2008 22:22

Hejsan !


sitter hemma hos moster och har ätit pizza och kollat först på en Dvd och sen efter kollade vi på narnia som gick på 5:  :)


Den är så gudomligt bra ju :)

I morgon ska jag till min syster på ljusgejs, om man kommer upp vill säga !

Har inte gjort så mycket i dag , förutom varit här och så, nu ska jag fortsätta sticka:) haha ja, jag vet att jag Låter gamal :P


See you Soon  !!





Puss!









<3













//////////////////////////// Ronjha!



Av ItsOnlymee ! - 6 december 2008 12:39

Hejsan!


Ja nu är det lördag igen och nu sitter man här efter att man skulle ha tvättat men det var tydligen i morgon , hade tagit fel på dag..!

Gick upp vid 10 och käkade frukost med mamma.
Jag och Ella skulle åka upp på vinden och ta ner 2 jul kartonger men vi hittade ingen vindsnyckel så måste vänta till min mormor kommer hem så vi får låna hennes nyckel!

Idag blir det att sova hos moster:) vi ska glo på någon film och äta Pizza :) Mummie!

Hehe!
Sen i morgon ska vi städa åt min morbror, han jobbar 24 -7 hela tiden och hinner inte städa :P så då hjälper vi han i stället !

Och vi tjänar ju på de !

Hehe

Nu ska jag katsa mig i soffan och fortsätta sticka , eller om jag ska sätta dit mina nya lösnaglar ? vet inte riktig !:)


Men skirver senare !







Puss!
















<3















//////////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards