Alla inlägg den 18 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 18 december 2008 17:15

En sån man har när man liten!



Hej!



Sitter och lyssnar på julmusik :D

Så trevligt med lite JulStämning :)

Ska snart äta Köttfärslimpa med Potatis , Så Gott :D


Jaha Vad Har Man Gjort i dag då??

Jo varit i skolan typ 1½-2 timmar , slutade efter JulShowen..

Sitter här och muppar haha ..

Sa till mamma förut att det märks att jag har ledigt , haha jag får ju Cp Ryck av att sitta hemma och glo...

Nu ska jag plocka undan och sedan äta :D


Bloggar mera sedan :D







See you soon!


















Puss!





















<3

























///////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 18 december 2008 11:07

Heeeej!



Ja nu äntligen är det lov :D

Fy Fan vad skönnnnntt säger jag bara !

Kom nyss hem :D

Haha våran JulShow var ju den sämsta hitills !!

Vet inte riktigt vad som händer i dag eller dom närmsta veckorna , jag tar dagarna som dom kommer helt enkelt , men i morgon ska jag StorHandla med Moster O Mamma! :D

Haha vet ni?! Jag har hittat en nytt spel :)

Nu är det inte Super Mario utan The Sims 2 :D

Men jag kommer altid sluta spela Super mario någon gång :D



See you later :D














Puss!



















<3




















//////////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards