Alla inlägg den 11 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 11 december 2008 19:33

hejsan hoppsan!



Kom nyss hem från Ärla , var och hälsade på min syster och min andra syster kom oxå :)

Trevligt va det ...!

Jag följde inte med till stockholm , men jag ska till skolan i morgon , nackspärren har släppt nästan helt , men det gör lite ont fortfarande om jag vrider helt åt vänster sida.

Om en vecka så går man på jul lov :D Guuud Så Skönt det ska bli , fast kommer ju sakna skolan oxå :D

Vi kom nyss tillbaka till skolan efter praktiken och så ska man då sluta där igen...:/ aja men men sånt är livet (:



Nu ska jag checka runt lite på internet , sen vet jag inte , väntar på Ella och Robin att dom ska komma hem , dom är och kollar på en Ny Tv , hoppas dom får med sig den hem :D

Nu tror jag att ja ska möblera om i mitt rum , haha möblerar ju fan varje , månad juh, men men det är bara roligt :D


See You Soon!






Puss!

























<3


























/////////////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards