Alla inlägg den 3 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 3 december 2008 16:21

Hello!



Har nyss varit på mitt rum och gapat och skrikit alltså jag sjunger så :P

Robin har Damp om ni inte redan visste de?!

Asså han gapar hejvilt , på allt och alla !


Hahaha!
Idag ska man då äta värdels godaste handburgare :D

Från Sibylla ! Mummmms!:D
Min mobil är så het asså , jag älskar den så jävla mycket !

Om man nu kan älska en sak som inte har nått liv !!:P


Nu ska man springa till kiosken :D 

Skriver sen!




Puss!







<3











///////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 3 december 2008 13:04

Hejsan!


Jaaa nu har man engligen svenska :D

Nu får man skriva massa med blogginlägg :)

Eller får, och får vet jag inte men jag har sakt att jag får så då äre så!:)

Skoldagen har varit helt Braig helt lugn och så :)

Haha B höll på att slå mig haha hon ville ha min mobil men det fick hon inte:D

Slutar snart, GUD Såå Skönt :D

Men Nu måste jag jobba :/ Plikten kallar !


Syns sen hemma !




Puss!







<3














/////////// Ronjha!


Av ItsOnlymee ! - 3 december 2008 08:14

Heej!



Jag är helt nyvaken gick upp 10 över och klockan är 14 över, :)

Idag är det skolan som gäller :D

Vi har snart fan lov ju. Den 18 December :)

Sitter och dricker en liten drick yoggurt...!
Nu ska jag göra mig i ordning kanske skriver senare :D



Puss!








<3











//////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards