Alla inlägg den 12 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 12 december 2008 21:14

Hej!





Fy fan vad arg jag blir bara jag ser idol och särskilt Kevin!!!!!!!

Hatar Idol!!!!!!!!!!!


FY FAAAAN FÖR KEVIN!!



HATAR DOM ALLA !! 



Han är så jävla smörig usch!!!!!!!1



Ville bara säga !!




Syns sen !!









Puss!













<3


















/////////////////////////////////// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 12 december 2008 17:08

Heej!



Ja idag var man inte i skolan hellar, vart så jävla struligt i morse!
Har bara varit hemma och så , ska snart åka och handla med nulle och mamma o ella, Vi har möblerat om i Robin och Ellas Sovrum :D Skit bra vart det :D

Ska nog gå upp till Emma och Ida sen i kväll va ju ett tag sen man umgick med dom :)

Nu ska vi dra syns sen !





Puss!



















<3

























///////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 12 december 2008 01:53

Hejsan!




Sitter inne Hos Ella och Robin och muppar, haha

Är inte det minsta trött , det kan ju bero på att jag sov till 1 på dagen i dag.

Imorgon är det dock skola och så men jag börjar ju 09.30 och slutar.10.45 typ så jag kan ju gå hem och lägga mig igen om jag vill  :)

Sen är det ju fredag med så jag har hela helgen på mig att sova!



Fy Fan vad kul Jag, Robin och Ella Har haft det i dag, har drivit med Michan och J, och dom bara gick på det... :)

Kommer ju självklart förklara för dom och då tror jag som kommer garva :D

Haha!



Ska snart går in , klockan 02.30 börjar Dharma Och Greg  på 6:an så tänkte gå inte och försöka sova , tror ju inte att jag somnar men har ju inte försökt så jaga vet ju inte....!



Nu ska jag checka runt lite här på Nätet som man brukar säga , sen saka jag kila in till mig :D



See You tomorrow !

















Puss!























<3
















/////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards