Alla inlägg den 25 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 25 december 2008 21:17

hejsan !




Sitter i min säng och kollar på Pirates of the caribbean på 4: den har nyss börjat :D

Älskar den filmen så jävla mycket speciellt i början när han ligger i Kistan och ror iväg....!

Och Orlando Bloom (tror de stavas så) 'r så himla snygg ju :D


Imorgon blir det staden klockan 10. Själv får man ju gå som alltid :P

Så är de !

Nu ska jag spela lite kolla och filmen samtidigt som man spelar :D

Bra kombination...!

Skrver sen eller i morgon efter jäg varit på staden ... :D






Sov Gott annars om vi inte syns för det :D














Puss!















<3




















/////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 25 december 2008 19:25

Hejsan!




Usch vad trött jag är, ska fan gå och sova klockan 21.00 eller jag ska lägga mig i min säng och kolla på pirates of the caribbean på 4:an...

Sen får man se om man somnar åt den eller kollar klart på hela filmen...

Imorgon blir det ner till staden och handla på julrean :)

Troligtvis får jag gå själv om inte Ella ville följa med..

Har ju ingen annan att fråga :)

Moster Jobbar ju i natt , tror inte hon är pigg på att gå upp klockan 9 för att vara på stan till 10...

Nehe nu ska jag spela nått roligt spel, får se vad det blir..

Kanska Super Mario, Det va ju ett jävla bra tag sen sist :D




See You Later!























Puss!






































<3





































//////////////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 25 december 2008 14:17

Hej!



Jaaa, jag har bitit av min ena tand :(

Fy Fan vilke Jävla God Jul!


Vakna de nyss i alla fall :D

Ska äta frukost , skriver sen :)





Puss!























<3








































//////////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards