Alla inlägg den 26 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 26 december 2008 23:28

Hejsan Igen!



Fy Fan Vad ont jag har i mina fötter :/

Först plattfot,sen skoskav och sen har man då slagit i alla tårna i en rulltrappa :(

Haha!

Klantig jag vet !

Nu ska jag sova tror jag , ska ju upp tidigt i morgon med !

När ska jga få sova??!?







God Natt Alla!

Syns I morgon !

























Puss!














































<3



































//////////////////////////////// Ronjha 

Av ItsOnlymee ! - 26 december 2008 21:44

Hejsan!




Ja nu sitter man ner efter en hel dag på staden och lite så.. :D

Kom ner till stan vid 10 och gick direkt in på Gina Trico, visst det var ganska mycket folk redan då men inget att jämföra med efter lunch.

Efter klockan slagit 12 så var staden fullproppat med folk :)

Fast trodde de skule vara med folk än vad det var :D

I morgon blir det en Liten sväng till Tuna Park med Nathalie, ska åka och kolla på nya skor, fast jag redan köpt ett par, men det är ju gympaskor och det kan man ju inte ha till allt kläder...!

Ska kolla på ett par lågklackade skor tänkte jag :D

Sen vill jag springa in i lite affärer där med :D

Kanske hittar nått man vill ha !

Och jag har ju som sakt lite pengar kvar, men jag har ångest för att jag köpt så mycket i dag och att pengarna snart är slut.. :/

Har Bl.a köpt en ny jacka,skor, 3 par tröjor/tunikor, 1 linne och så :)


Kommer Eventuellt lägga upp mina kläder här men måste installera en sak först från min mobil... :)



Nu ska jag bada :)

Skriver sen :D











 



Puss!

















 








<3






 


























///////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 26 december 2008 09:04

Hejsan!





Vaknade typ för en timme sen men kunde inte gå upp då och gör mig i ordning så nu sitter jag här lite småstressad och ska sminka mig men det går fan inge bra ...!

Ska ner på stan i dag  ... :)

Jippie !

Men ska göra mig i ordning , bloggar sen när jag kommer hem :D






Puss!


















<3












/////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards