Alla inlägg den 10 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 10 december 2008 21:52

Hejsan!




Kom nyss hem , fy gudar vad skönt det var , så rofullt och helt stilla bara :)

Sitter med en vetekudde runt min nacke , och smorde på någon bra salva jag fick jag Jenny hoppas det hjälper !


Imorgon tror jag att jag blir hemma , får se hur jag mår i natt/morgonbitti.

Nu ska jag gör anått som jag brukar göra , vet ni vad det kan vara????





Svar: Spela Super Mario :D
















See You Soon!




















Puss!























<3




















///////////////////////////// Ronjha!




Av ItsOnlymee ! - 10 december 2008 18:30

Hello!



Ja jag och sabina ska till badhuset på sånt där lugnt skit , dom spelar typ lugn musik och tända ljus :)

Har nacksärr och det gör skit ont när jag typ vrider huvudet till vänster , ska gå till badhuset och kolla på det släpper om man bubbla lite :)


Imorgon skulle klassen till stockholm :)

Men jag vet inte om jag ska med beror på hur man mår i morgon (:


Nu ska jag göra mig klar !

Skriver mera sen :)


See you soon!




Puss!








<3











///////////// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 10 december 2008 08:52

Hejsan!



Ja jag tror jag börjar bil mag sjuk men jag vet inte än förns om några timmar ?! :P Haha!

Idag blir det till att ligga hemma i sängen med datan i knär och spela super mario och kolla på Svensson, Svensson! Gudomligt bra ju!

Blogga mera sen :)

Har ju hela dagen på mig :D





Syns sen då?!













Puss!

















<3
































/////////////////////// Ronjha!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards