Alla inlägg den 5 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 5 december 2008 23:28

Heeej!


Håller på att sticka en halsduk till mig, en Rosa och Blå :) Vad annars!

Idag stack man till Sandra och så efter man vaknat , sen vid 6 åkte vi till rusta och coop, kom hem vid 9:o haha !

Imorgon blir det att sova hos moster och äta gott och kolla film :)

på söndag vet jag  inte än, slappa tror jag :)

Måndag är det skola, och på torsdag den 11 ska vi med klassen till Stockholm :(  

Ska väl bli så där, inte kul när man inte har några pengar ..

Liksom är det 1 gång på 2 år som jag åket till stockholm och liksom då måste man ha med sig pengar.... och visst jag har 900 kr men vad är de? Dom vill jag ju göra av med här hemma på staden !:)

Aja skit samma , nu ska jag börja sticka min andra halsduk , började på den första i förgår men jag tog sönder den, haha den var inte så jag hade tänkt !


So long!




Puss!




<3












 ////////////////////////////// Ronjha


Av ItsOnlymee ! - 5 december 2008 13:43

Hej Hopp Gummisnopp!


Råkade sova lite för länge kansske??

Nej inte alls , haha men jag somna vid halv 5 i morse ju !!!

Heheh

Idag är det fredag och vet inte om jag ska gå hem till min syster lite senare :)

Tror jag ska gå och lägga mig i min säng och sticka lite och äta en glass :)

Men jag vet inte än , haha !

måste lägga in tvätten oxå , men jag ska göra det när jag vaknat lite till liv !

Nu ska jag gå på toan !'


Skriver Senare !




Puss!






<3
























//////////////////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards