Alla inlägg den 23 december 2008

Av ItsOnlymee ! - 23 december 2008 23:24

Hejsan!




Snart är det jul här i vårt skjul :)

Haha!

Om ungefär 36 min är det då julafton... Om man ska vara snabb, men annars så är det ju när man har vaknat på morgonen ...

Har fått öppna en julklapp från mamma, det var en pyjamas som jag ska ha på mig i morgonbitti när vi går upp till moster och äter julfrukost :)

Den vad skit söt , och så jävla mjuk :D

Gav Robin och Ella sina julklappar från mig , haha ASG.

Det vad ju bara lite plojsaker :)

Haha ett pkt Bomull och ett pkt Ipren,

Sen så fick dom lite saker för att skydda sig om man säger så :D

Haha!

Nu ska jag bada sen sova, är faktiskt rätt trött efter allt julhandlande och stress.

Stressar gör ju varenda människa som man ser på staden.!



Syns i morgon alla !




GOD JUL!

















Puss!


























<3

































////////////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 23 december 2008 21:36

Hej tomtegubbar !





Snart är det jul afton om exakt 2 timmar och 43  min :)

Nu ska jag äta en lite macka sen röka sen bada och blogar mera sedan :D





See you soon!





















Puss!
























<3






















///////////////// Ronjha

Av ItsOnlymee ! - 23 december 2008 18:36

Hejsan!



Ja det är dags att börja städa mitt rum ... haha

Lycka Till , ser ut som fan där inne och kryper kackorlackor på golvet!

( Inte så farligt som det låter )

Idag har man varit ute och handlat det sista, dock inte ner på stan utan bara till HemKöp och Ica Maxi..!

Imorgon är det julafton och har allmänt ångest för de!!

Usch!

Nu ska jag städa bloggar senare :D






Puss!
















<3






























////////////////////// Ronjha

Presentation

Omröstning

Hur hittade du hit?
 Via Google.
 Via bloggplatsen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards